Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten persaukiselta vuokranantajalta vuokravakuus takaisin?

Vierailija
07.09.2011 |

ei syytä pidättää

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on velkomuspäätös?

t.ohis

Vierailija
2/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on velkomuspäätös?

t.ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan antaa vuokravakuusrahoja vuokranantajalle? Haloo, avatkaa sitä varten pankkitili niin rahat eivät katoa. Toki tililtäkään niitä ei saa pois ilman vuokranantajan allekirjoitusta, mutta eipä pääse vuokraisäntä tuhlaamaankaan niitä rahoja ja ne saa nopeammin ongelmatilanteessa pois kuin jos joutuu perinnän kautta hakemaan.

Vierailija
4/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokralaisen valita, haluaako laittaa tvakuusrahat suolkutilille vai vuokranantajalle käteisenä kuittia vastaan. Aika monet vuokralaiset kokevat helpommaksi maksaa ne käteisenä suoraan minulle, ja se korkotulokin niistä on niin mitättömän pieni, ettei sillä ole mitään väliä. Useimmat vuokralaiset myöskokevat asian niin, että vuokralaisen ja vuokranantajan välillä on oltava luottamussuhde, tai muuten vuokrasuhteeseen ei kannata ylipäätään mennä. He eivät lähde vuokralle sellaiselle vuokranantajalle, johon eivät luota ja minä en tietenkään ota sellaista vuokralaista, johon en luota.

Voin kyllä todeta, että kaikki vakuudet olen maksanut asianmukaisesti takaisin, paitsi kerran kun vuokralaisen teinipoika oli järjestänyt kotibileet ja kaksi väliovea oli aivan säpäleinä...

Vierailija
5/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

of course

Vierailija
6/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin pyydät ihan sähköpostilla, ja jos se ei auta niin sen jälkeen haet oikeudesta velkomuspäätöksen ja ulosoton.