Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauttisitko todella tällaisesta elämästä?

Vierailija
07.09.2011 |

Lapsesi puree, potkii, kiljuu, huutaa todella paljon. Hänellä on todella pahoja traumoja ja käy säännöllisesti kahdessa eri terapiassa. Hän saa kamalia raivareita ja kaatoi esim. kuukausi sitten vitriinin missä oli häälahja-astiasto joka meni säpäleiksi. Hänellä on vielä viisivuotiaana paljon yökastelua ja myös kakkavahinkoja. Hän on lapsi jonka kohtaukset ovat ulkopuolisen silmissä järkyttäviä ja joskus on julkisilla paikoilla ongelmia. Hän on käytöseltään itsetuhoinen ja saattaa pistää kotona paikat ihan mullin mallin. Hänellä on myös hoitoa vaativa perussairaus.

Lapsesi ei ole sinun biologinen lapsesi, vaan sijaislapsi. Saat palkaksi muutaman sata euroa kuukaudesssa ja toki voit iloita lapsen kehittymisestä ja edistymisestä. Ja toki, kieltämättä, lapsi myös antaa todella paljon takaisin hyvinä hetkinään.

En kiillota omaa sädekehääni, vaan tuttavani joka on sijaisäiti sillä itse en todellakaan moiseen ryhtyisi. Harmittaa vaan vietävästi kun sijaisäitejä haukutaan vaikka he tekevät todella arvokasta työtä ja ainakin tuttavani rakastaa ja välittää lapsestaan aidosti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan hattua, itse en pystyis

Vierailija
2/2 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tuota muutenkaan ongelmia myöntää, etten yleisesti pidä lapsista. Omani ovat toki poikkeus ja ihan pari muuta lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan