Lue keskustelun säännöt.
Jos on käynyt jo ATK-pajan
07.09.2011 |
Ja omistaa A-kortin, niin voiko hakea pajaan uudelleen suorittamaan AB-kortin, vaikka ei olisikaan työssä, mihin tuota korttia tarvitsee?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
niin sinne vaan.