Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensin mennään naimisiin ihan super salassa ja sitten pyydetään kahville

Vierailija
07.09.2011 |

"Ihastelemaan" asiaa ja odotetaan lahjoja. Ähh ärsyttää. Olisivat sit pitäneet ihan reilusti juhlat, mutta toki taloudellisempaa noin...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäneet juhlia, että eivät halua ylimääräistä krääsää? Jos sinua ei olisi kutsuttu kahvillekaan niin sitten itkisit täällä sitä, että voivoi kun ei kutsuttu.

En varmasti itkisi. Vaan mielestäni pointti on just se että jos mennään salaa niin sit kans mennään salaa eikä järjestetä mitään "varjojuhlia" joihin kuitenkin on ostettava lahja. Kyseinen morsian kerjää facebookissa statuksillaan joka päivä huomiota asian tiimoilta. En jaksa ymmärtää... ap

Vierailija
2/27 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tavallaan. Hääthän nekin ovat. Itse en ehkä menisi salaa naimisiin vaan ilmoittaisin että olemme menossa maistraatissa naimisiin ja järjestämme sen kunniaksi kakkukahvit silloin ja silloin. En oikein ymmärrä tuota salailua. Minusta on vain reilumpaa kertoa etukäteen. Juuri yksi tuttu meni salaa naimisiin, ja hänen vanhempansa loukkaantuivat kun eivät tienneet siitä. Kyllähän siinä tulee olo että tärkeä tilaisuus meni ohi ilman että sinä päivänä soi ajatustakaan asialle. Ja siis vaikkei olisi ollut menossakaan paikan päälle. Ja varmaan loukkaantuisin minäkin. Kyllä minä haluan tietää mikä päivä se suuri päivä on, viis siitä onko maistraatissa tai vaikka ulkomailla tms. ja pyydetäänkö paikan päälle vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on törkeää odottaa 10€ kalliimpia lahjoja, jos ei viitsitä häitä järjestää. Kahvikesteille kahvikestien arvoiset lahjat.

Hääjuhliin häälahjat.

Vierailija
4/27 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään menisi salaa ja sitten toitottaisi siitä päivittäin, että empäs viittinyt teille mitään siitä kertoa.

Mun paras ystävä meni salaa naimisiin (tuntuu tyhmältä mutta mulla oli vähän huijattu olo, että noin isoa asiaa ei ystävän kanssa jaettu). Hän kuitenkin järjesti ystävilleen tupaantuliaiset kun olivat muuttaneet (tosi liki vuosi sitten :) ), jossa paljastivat menneensä naimisiin.

Vierailija
5/27 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki halua mitään lahjavuorta häiden jälkeen. Sukulaiset vaativat saada kahvitarjoilut, joten saivat, lahjoja ei tietenkään pyydetty, eikä muutakaan maksua kahvista & kakusta!

Vierailija
6/27 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään menisi salaa ja sitten toitottaisi siitä päivittäin, että empäs viittinyt teille mitään siitä kertoa. Mun paras ystävä meni salaa naimisiin (tuntuu tyhmältä mutta mulla oli vähän huijattu olo, että noin isoa asiaa ei ystävän kanssa jaettu). Hän kuitenkin järjesti ystävilleen tupaantuliaiset kun olivat muuttaneet (tosi liki vuosi sitten :) ), jossa paljastivat menneensä naimisiin.

Mulla vähän sama tilanne. ap

Vierailija
7/27 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan kohta tikahtuu katkeruuteensa. Kannattaisi vähän löysätä jos tällaisesta asiasta saa noin ison päänsäryn itselleen!

Jos kutsutaan kahville, niin tuskin odotetaan mitään tai ainakaan mitään kovin arvokasta lahjaa. Jos olet loukkaantunut asiasta, niin älä mene! So simple.

Sinusta on ärsyttävää, että morsian "kerjää huomiota facebookissa". Sinä näytät kerjäävän sitä täällä, kun aina vaan jaksat jatkaa.

Vierailija
8/27 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmanneksi kaverinsa parisuhteeseen. Jos kaveri on miehensä kanssa sopinut, että salaa niin sitä ei silloin kerrota kymmenelle parhaalle kaverille. Se on heidän välisensä asia ja loukkaantunut kaveri saa ottaa kyllä vastuun omista tunteistaan ihan vapaasti.

Mua kyllä ahdistais tuollaiset kaverit.

Ja ap.n asiaan. Jos sinut on kutsuttu kahville niin menet kahville ja lopetat katkeruutesi purkamisen nyt. Tai sitten et mene ja voit tukehtua omaan pahaan oloosi.

Toivottavasti kaverisi ymmärtää mahdollisimman nopeaa, kuinka paska kaveri olet hänelle.

En mäkään menisi salaa ja sitten toitottaisi siitä päivittäin, että empäs viittinyt teille mitään siitä kertoa.

Mun paras ystävä meni salaa naimisiin (tuntuu tyhmältä mutta mulla oli vähän huijattu olo, että noin isoa asiaa ei ystävän kanssa jaettu). Hän kuitenkin järjesti ystävilleen tupaantuliaiset kun olivat muuttaneet (tosi liki vuosi sitten :) ), jossa paljastivat menneensä naimisiin.

Vierailija
9/27 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäneet juhlia, että eivät halua ylimääräistä krääsää? Jos sinua ei olisi kutsuttu kahvillekaan niin sitten itkisit täällä sitä, että voivoi kun ei kutsuttu.

En varmasti itkisi. Vaan mielestäni pointti on just se että jos mennään salaa niin sit kans mennään salaa eikä järjestetä mitään "varjojuhlia" joihin kuitenkin on ostettava lahja. Kyseinen morsian kerjää facebookissa statuksillaan joka päivä huomiota asian tiimoilta. En jaksa ymmärtää... ap

mutta ei olla kyllä kaikkia 11 vuotta jaksettu sitä salassa pitää!

Vierailija
10/27 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa vuosien varrella saatettu kärähtää. Hankala se on pitää ihan kokonaan salassa loppuelämää.

mutta ei olla kyllä kaikkia 11 vuotta jaksettu sitä salassa pitää!

Vierailija
11/27 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahville, ehkä joku paketti kourassa. Itse olen menossa häihin, jotka olisivat mielestäni (ja monen muunkin mielestä) saaneet jäädä pitämättä, koska oikeen kukaan suvusta/miehen puolen ystävistä ei tykkää morsiamesta, mutta koska mies on lähisukua niin pakko mennä. Ja häissä on kaikki mauttomuudet mitä vaan keksiä saattaa alkaen morsiamenryöstöstä, siellä sitten istutaan ja "ihastellaan" niitä niin kivoja leikkejä ja muita.. Voi yök. Jos ei olisi pakko mennä olisin kovin onnellinen..

Vierailija
12/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäneet juhlia, että eivät halua ylimääräistä krääsää?

Jos sinua ei olisi kutsuttu kahvillekaan niin sitten itkisit täällä sitä, että voivoi kun ei kutsuttu.

Vierailija
13/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näin kesällä omasta pihasta. Yleensä tuore aviopari vähän kiemurtelee, kun ei tullutkaan kirjekuoressa rahaa, mutta kun on aikamme rupateltu, niin leppyvät.

kun menette kahville? siinä tapauksessa ymmärrän että pettymys on valtava kun olette muuttaneet tapojanne ;)

niin ihmeesti se kutsujapari olettaa saavansa lahjan. Nimenomaan häälahjan, koska kahvittelun pääosassa on valokuvien katseleminen tilaisuudesta, jonne oli kutsuttu vain harvat.

Vierailija
14/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun asia sinua noin kovasti korpeaa! Itse en ainakaan olisi halunnut kahville ketään, joka suhtautuu noin negatiivisesti.

Vierailija
15/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä sitä voi ystäviä pyytää jälkeenpäin kahville,tuskimpa mitään lahjoja hirveesti odottelevat..

Ei kaikkien tarvii pitää mitään tavishäitä..

Vierailija
16/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme halunneet perushäitä ja halusimme pitää tilaisuuden henkilökohtaisena. Halusimme kuitenkin juhlistaa naimisiin menoamme juhlilla.

Miten tilanne olisi eri, jos olisitte päässeet/joutuneet kirkkoon tai maistraattiin?

Vihaan häitä ja teimme sen vain papereiden takia, mutta hyviä juhlia muuten on liian vähän, joten syytä pitää hyvät juhlat kannattaa käyttää.

Vierailija
17/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei suinkaan se, että mennään salassa naimisiin, mutta se, että sitten halutaan lahjoja. Tulee mieleen, että lahjat kyllä kelpaa, muttei haluta nähdä vaivaa järjestämällä kunnolliset juhlat.

Vierailija
18/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muuten lahjoja pyydetty vai kuvittelitko vain?

Vierailija
19/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ne ole mitkään hääjuhlat joihin viedään lahja. Mennään vaan kylään ja vie vaikka viinipullo tuliaisiksi :)

Vierailija
20/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa aika mautonta.

Itse kutsuin ystäviäni juhlistamaan häitä ilman lahjalistaa, eivätkä he onneksi mitään tuoneetkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän