ongelmia raskautumisessa
Osaisikohan joku neuvoa mitä tehdä. Ollaan noin 8 kk yritetty raskautta turhaan. Nyt puolisen vuotta on ollut niin, että menkat alkaa päivien tuhruttelulla. Kierto on myös lyhentynyt muutamilla päivillä ja nyt viimeisin oli tosi lyhyt. Varaisinko jo aikaa gynelle vai sanooko ne siellä vaan että jatkaa yrittämistä? Ei haluais kauan enää vaan turhaa yrittää, jos tähän ongelmaan löytisi joku apu. Ei olla enää parikymppisiä kuitenkaan.
Kommentit (5)
juoda greippimehua. Se paksuntaa limakalvoja.
suosittelen, meillä tehosi tuo :)
Mene rohkeasti gynekologille. Kuulostaa siltä, että sulle ei erity tarpeeksi keltarauhashormonia ylläpitämään kohdun limakalvoa ovulaation jälkeen. Siihen on olemassa moniakin eri lääkevalmisteita.
Kaikki luontaistuotekikkailut, mehunjuomiset sun muut päällä seisomiset kannattaa unohtaa heti kättelyssä ja uskoa siihen, mitä lääkäri sanoo.
se nyt keskiverto-kolmekymppisellä meneekään tulla raskaaksi? Se aika on yllättävän pitkä. Meillä meni yli vuosi, ja mulla oli noita samoja juttuja kuukautiskierrossa - liekö psyykkistä?
Mä sanoisin, että jatkakaa yrittämistä, mutta jos teissä on jotain "vikaa", niin eihän se yrittäminen toisaalta auta. Jos en nyt ihan väärin muista, niin julkisella puolella pitää olla tyyliin vuosi yritystä takana ennen kuin huolivat tutkimuksiin. Paremmin asiasta tietävät saavat toki korjata!
Jos et ole muuten kokeillut vielä ovulaatioliuskoja, niin kokeile ihmeessä! Mulla ainakin se ovulaatio oli sitten vähän eri aikaan kuin olin kuvitellut, varmaan myös tuon kierron oikuttelun takia.
Terv. laskettu aika sunnuntaina
että vois olla jotain keltarauhashormonin vajausta, kun se luteaalivaihe vaan lyhenee ja lyhenee.
juoda greippimehua. Se paksuntaa limakalvoja.