Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten saadaan sellaiset kiiltävät julkkishiukset?

Vierailija
07.09.2011 |

mulla on pitkät terveet hiukset, ei mitkään sairaan paksut mutta varmaan vähän keskivertoa tuuheammat, jos laitan hoitoainetta ja jotain kiiltoa antavaa, roikkuvat pitkin päätä, jos taas muotovaahtoa/lakkaa niin on kiilloton hamppu, miten se kiiltävä laineikas kampaus saadaan aikaiseksi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja väriä pitää laittaa usein, se kun haalistuu nopeasti ja kiiltoa häviää samalla.

Blondaus kuivattaa, mutta värjäys antaa kiiltoa ja ryhtiä hiukselle.

Vierailija
2/13 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se pelkkä väri hiuksissa kyllä riitä, roikkuvat pitkin päätä

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla pesu, kuivattelu ilman fööniä käsillä ilmaviksi pöyhien. Sitten kiepautan nutturan pään päälle yöksi jonka sidon trikoo kankaasta leikatulla suikaleella, ponnarista jää inhottava painauma hiuksiin. Aamulla ne ovat kiiltävät ja laineilla. Jos laitan muotvaahtoja tai muita tai kiharran/föönaan niin tulee ihan hamppu.

Vierailija
4/13 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii se,että ensinnäkin tietysti pesen hiukset aamuisin,koska tyynyä vasten hierotut puhtaatkaan hiukset ei tietystikään ole enää niin silkkiset.

Toisekseen käytän juuri minun hiuksilleni sopivia shampoota ja hoitoainetta. Itse löysin oikean/oikeat vasta pitkän etsimisen jälkeen. Mulla on tiedossa paaaaaljon ihan ok sopivia shampoita ja sitten nää extrasopivat (en jaksa nostaa persettä katsoon mitkä ne olikaan,Tigi,Swatchkop tmv ja sit kaupasta ihan yks hoitoaine), tämä on täysin pää-kohtaista!!

Sitten se,että pyyhekuivaa hiuksia ennen kuin laittaa hoitoaineen! Ja tehohoito 2x vkossa (tämä myös oman pään/hiusten mukaan).

Kampaajalla latvat ja väri 1xkk.

Ja ennen kuumakäsittelyä suoja aine.

Lisäksi silloinkun haluan et hiukset on oikein hyvät eikä niiden tarvi olla siistit kuin sen yhden pvän käytän hiusmömmöjä,tietysti :) Mulla on siloittava (se pohjalle,vähän föönäystä) ja tuuhentava.

Vierailija
5/13 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasta silkkinestettä, en muista virallista nimeä. Sitä annostellaan hyvin vähän ja hierotaan käsiin ja sitten hiuksiin. Tulee kiiltävät ja pehmeät.

Vierailija
6/13 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ptikistä hiuksista kiiltävämmät.

Vierailija
7/13 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suihkuttele sillä. yksinkertaista ja toimivaa.

Vierailija
8/13 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä sun kampaajaa suosittelemaan tuotteet ja neuvomaan muotoilussa. Puhu sille sun hiuksista. Kysele. Hyvä osaa neuvoa. Äläkä osta niitä silkkitippoja, ellei niitä kampaaja suosittele. Kaikki tuotteet ei sovi kaikille hiuksille.

Vierailija
9/13 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niiden tuoma mattaisuus piiloon kiiltosuihkeella, jota annostellaan mahdollisimman vähän

Vierailija
10/13 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse ainakin olen huomannut, että hyviä hiustenhoitotuotteita ei ihan lähikaupasta saa. Hinta ja laatu kulkevat käsi kädessä. Kysy kampaajaltasi tai jostain kampaamotuotteita myyvästä liikkeestä itsellesi sopivia tuotteita!

Vierailija
11/13 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkishiukset ovat julkkishiukset vain sen aikaa mitä kuvaukset kestävät. Niiden rakentamiseen tarvitaan ammattilaista ja runsaasti aikaa. Rahakin on avuksi.

Olen kuitenkin seurannut niiden tekemistä niin useasti, että osaan jo melkein tehdä ne itsekin. Pohjalle tarvitaan säännölliset käynnit hyvällä kampaajalla - olen laskenut, että pelkkä kampaaja maksaa minulle kaksi euroa päivässä ja päälle lisäksi kalliit muotoilutuotteet kampaajalta.

Minulla on siis hyvä leikkaus ja väri. Pesen hiukset ihan tavallisilla aineilla, mutta kun haluan julkkishiukset, laitan ensin roots boosteria tai vastaavaa hiusten tyviin ja lisäksi tuuheuttavaa muotoilutuotetta, jonka olen ostanut kampaajalta. Nyt minulla on label m:n thickening cream (riittää usein yksinkin). Sitten hiukset föönataan kuiviksi osio kerrallaan ja tämän jälkeen laitetaan vielä rullat, joko lämpörullat (kestävin) tai tarrarullat. Myös suoristusrautoja voi käyttää vaihtoehtona, mutta tulos ei ole yhtä pysyvä. Viimeistely tehdään harjakihartimella tai suoristusraudalla. Sitten huolellinen lakkaus ensin pää alaspäin ja sitten pöyhien. Tämän jälkeen hiusten asettelu ja vielä kerros lakkaa.

Suunnilleen näin.

Vierailija
12/13 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa kummalliset hamppuhiukset tosi paksut ja hartioille ylettyvät hiukset ja oon kokeilly monia monia shampoita ja hoitoaineita. Oon kokeillut myös olla ilman aineita monta viikkoa..

Hetken aikaa pysyy kiiltävänä kun käytän öljyä ja hiuksiin jätettävää kosteuttavaa hoitoainetta.

Mitä ihmeaineita muut pitkätukat käyttää?

Ei oo parturis takaan apua, kaikki mitä ne ehdottaa. On ihan samanlaisia mitä marketeissa myydään. Ei mitään vaikutusta hiuksiin.

Luulen että mun hiukset on sellaset jotka hylkii kaikkia aineita.

Täytyykö vittu vetää kaljuksi niin loppuu tää hiusongelma :D

Vierailija
13/13 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkikset tulevat gaaloihin jne kampaajalta. Ennen vanhaan kampaajalla myytiin sellaista suihkutettavaa ainetta, jonka nimi oli hiuskiilto. Sitä pitää laittaa vain vähän tukkaan ennen hiuslakkaa. Jos laittaa liikaa niin kampaus litistyy ja on rasvaisen näköinen.