Pyysin miestä tuomaan kaupasta perunasipulisekoituksen.
Äsken otin pakkasesta tehdäkseni ruokaa. Ihmettelin, kun pussi oli erilainen kuin ennen. Mies oli ostanut kolmen sipulin suikaleperunoita.
Jäi tekemättä se ruoka mitä piti tehdä.
Inhoan sipulia, perunasipulisekoituspussissa on juuri niin vähän, että sen kestän.
Ärsyttää!
Kommentit (22)
Tuo on kuule tuttua. Laitoin kerran miehen kauppaan ostamaan leivontamargariinia. Se perhana toi mulle munkinpaistorasvaa.... xD
Oli vähän rasittavaa, kun ex soitti aina n 10 kertaa kaupasta että voiko ostaa eri merkkiä, apua ruohosipulin makuista ei ollutkaan mitäs nyt tehdään jne jne??? :D
Olisit antanut kunnon ohjeet. Vaikka vanhan pussin malliksi tai edes valmistajan ja tuotteen tarkan nimen.
Oikeastaan avasin tämän aloituksen siinä toivossa, että ap:n mies olisi tuonut kaupasta kokonaisia tuoreita perunoita ja sipuleita yhteen pussiin laitettuna. :-D
Oli vähän rasittavaa, kun ex soitti aina n 10 kertaa kaupasta että voiko ostaa eri merkkiä, apua ruohosipulin makuista ei ollutkaan mitäs nyt tehdään jne jne??? :D
ja nyksäkin AINA mitä ihmeellisimmistä asioista ollessaan kaupassa. Ja tä mun nyksä tykkää käydä kaupassa :))
perunaa ja sipulia sekaisin. jos inhoat sipulia, niin osta pelkkiä suikaleperunoita, niissä ei ole sipulia joukossa.
Miehesi kirjoitti juuri toiselle palstalle : "Tapasin muinoin naisen. Hän oli erilainen,kuin muut,suorastaan täydellinen paketti. Onkohan paketissa jotain vikaa, koska se on vuosien saatossa alkanut valittamaan ja napisemaan jokaisesta pikku erehdyksestäni?Ärsyttää! Voikohan pakettia palauttaa ?"
Kuulostat ap todella pikkumaiselta. Jätä itse syömättä ja tarjoa ruokaa muille perheesi jäsenille.
Eiköhän se sipulin kokonaismäärä ole siinä pakasteessa sama kuin yhden sipulin perunasekoituksessa ....
Älä osta puolivalmisteita, vaan silppua omat perunasi (ja mahdolliset sipiulit).
Katsopa peiliin ja kiitä hyvää onneas. Harvalla on noin pienet ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kuule tuttua. Laitoin kerran miehen kauppaan ostamaan leivontamargariinia. Se perhana toi mulle munkinpaistorasvaa.... xD
😂😂😂
Mies ei ymmärtänyt, että et pidä sipulista koska pyysit perunasipulisekoitusta. En muuten olisi ymmärtänyt minäkään. Itse asiassa, mitäpä jos hän ajatteli nyt oikein ylittäneensä itsensä kun ei tuonutkaan ihan mitä tahansa perusperunasipulisekoitusta.
Yleensä parisuhteeseen kuuluu että tunnetaan toisen mieltymykset.
Eiköhän noille ole jo ero tullut, kun avaus tehty 9 vuotta sitten.
Ap sanoitko tarkasti mitä haluat?
Kyllä sinkkuna on kivaa kun ei ole tämmösiä ongelmia. Saa aina kaupasta just sitä mitä haluaa, ei tarvi konsultoida ketään eikä tarvi kotona kuunnella, että toi väärän tuotteen.
Ennustan että keväällä jompikumpi lähtee.
Ihmiset menee ihan kybällä tähän provoiluun :'D tämä postaa jatkuvasti palstalle kun pyysi miestä tuomaan sitä ja tätä ja aina ärsyttää.
perunasipulisekoitusta jos inhoaa sipulia. =)
Ärsyttää...