Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos yksinasuvan ruokakulut kuukaudessa 50 euroa niin elääkö hän säästeliäästi?

Vierailija
04.11.2005 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdottomalta yhtälöltä.

Vierailija
2/11 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ostaa kaiken lidlistä ja tekee leivistä asti kaiken itse. Vois kokeilla joskus haasteena elää 50€/kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen saita. Tuolla rahalla ei voi syödä terveellisesti ja riittävästi.

Vierailija
4/11 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 1,70 €/päivä, joten ei nyt kovin kummoisia ruokia voi tuolla rahalla syödä.

Vierailija
5/11 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 2005 tähän vielä pystyi?

Vierailija
6/11 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää mitä tällainen yksiasuva syö. Pelkkää puuroa ja makaroonia? Tuolla rahalla mahdotonta saada monipuolista ruokaa.

Vierailija
7/11 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on marraskuulta 2005, joten johan tuosta on yli 11 v aikaa. En muista minkä suuruinen palkkani silloin oli. En usko, että työssäkäyvä silloinkaan olisi tuolla summalla pärjännyt. Koska ei ole aikaa käydä leipäjonoissa, eikä (ainakaan mulla) innostusta ja voimia käyttää kaikkea liikenevää vapaa-aikaa leivontaan ja suurien annosten tekoon jakaakseni ne viikon lounasannoksiksi. Kaipa mulla semmoinen 150 e/kk ruokaan menee nykyään. 

Vierailija
8/11 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee varmaan joku 400e, ups.

Vierailija
9/11 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidelläkympillä tulee toimeen viikon, kun oikein tarkkaan laskee. Minulla menee 300-400 €/kk.

Vierailija
10/11 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo mahdollista jos suunnnittelee kunnolla.Edellyttää myös että pakkanen on täynnä marjoja,sieniä yms.ilmaista ja terveellistä.Ja kaupassa käydään maks kerta viikossa...lidl,kcm tai Prisma...Muttei ole helppoa,pitää tehdä isoja eriä pakkaseen yms tarjouksista.

Vierailija
11/11 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

fanna kirjoitti:

On tuo mahdollista jos suunnnittelee kunnolla.Edellyttää myös että pakkanen on täynnä marjoja,sieniä yms.ilmaista ja terveellistä.Ja kaupassa käydään maks kerta viikossa...lidl,kcm tai Prisma...Muttei ole helppoa,pitää tehdä isoja eriä pakkaseen yms tarjouksista.

Ja sitten taas niitä valoja päälle. Tuollainen ei ole mahdollista vaikka suunnittelisikin. Ja mitään "isoja eriä pakkaseen" ei tuolla rahalla tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän