Kutsu työhaastatteluun.. miten ymmärtäisitte tämän?
kutsussa sanotaan : "Mikäli olet estynyt esitettynä ajankohtana niin otatko ystävällisesti yhteyttä. "
En ottanut yhteyttä, koska olen menossa. Tänään soittivat, että olenko tulossa, kun en ole vastannut..
Mokasinko jo nyt pahasti!?!
Kommentit (8)
Mielestäni olet toiminut täysin oikein. Eihän siinä pyydetty "ilmoittautumaan" haastatteluun. Ainoastaan, jos olisit estynyt menemästä.
Oliko siinä kutsussa eksakti aika mainittu?
toisaalta itse olisin laittanut viestiä tyyliin "Kiitos kutsusta, näemme siis torstaina klo xx." Mutta mokahan on heidän, ei sinun, jos odottivat yhteydenottoa omasta sanaalinnastaan huolimatta.
jos kerran vahvistus tulemisesta ei pyydetty, ainoastaan ilmoitus, jos ei pääse. Ja oletan, että kutsussa oli tarkka aika ja paikka mainittu.
ole ainoa joka ymmärsi sen noin. Kyllä se soittaja oli ihan ystävällisesti asialla, eikä minulle jäänyt puhelusta sellaista kuvaa, että tämä olis ollu suuri moka :).
Huh, tarviin todella sen työn :)!
Kiitos teille,
t. ap
Oon hakenut töitä viime marraskuusta lähtien, ja meinaa jo masentaa :(
ap
olisi ollut samalle ajalle joku tärkeä tapaaminen/palaveri ja halusi varmistaa, että olet tulossa, jotta ei käy niin, että siirtää tuota tärkeää juttua sinun takiasi ja et sitten tulekaan.
Onnea haastatteluun!
minäkään olisi ottanut yhteyttä, jos en olisi estynyt.