Lue keskustelun säännöt.
Otettaisko naiset tavoitteksi, että opetellaan keskustelemaan sivistyneesti?
07.09.2011 |
Tässä pikalukemalla otteita kommentoinnista eriäville mielipiteille
"puhut paskaa"
"idiootti"
Ei kai kukaan elävässä elämässäkään noi keskustele kenenkään kanssa, miksi siis täällä.
Otetaan ohjenuoraksi, että keskustelukumppani siellä jossa on ystävä, ei vihollinen?
Kommentit (2)
En jaksa olla rakentava.
Typerä idea.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta ei tuo tule toteutumaan etenkään kun voi olla anonyymisti.