Jotenkin säällittää katsoa, miten muslimi joutuu palvelemaan naista!
Tarjoilemaan alkoholia ja samalla puhuttelemaan kunnioittavasti.
t. the Finns
Kommentit (14)
He ovat melkeimpä parhaita asiakaspalvelijoita, joita tiedän.
Aina hymy korvissa ja positiivisella asenteella, riittää jotain kivaa sanottavaa jokaiselle asiakkaalle.. :)
He ovat melkeimpä parhaita asiakaspalvelijoita, joita tiedän. Aina hymy korvissa ja positiivisella asenteella, riittää jotain kivaa sanottavaa jokaiselle asiakkaalle.. :)
Meneeks Lähi-Idässäki naiset ostaa vaa naisilta? Hmmm?
Minä taas huikkaan tilaukseni milloin minkäkinlaisissa vetimissä, katson nätisti silmiin ja hymyilen.
Jossain Lähi-Idän maassa eli näiden ählämiravintoloitsijoiden kotimaissa minut kivitettäisiin tuosta hyvästä.
Minä taas huikkaan tilaukseni milloin minkäkinlaisissa vetimissä, katson nätisti silmiin ja hymyilen.
Jossain Lähi-Idän maassa eli näiden ählämiravintoloitsijoiden kotimaissa minut kivitettäisiin tuosta hyvästä.
[/quote]
[/quote]
monessakaan muslimimaassa ei ole huivipakkoa, saati hymykieltoa
Ei ne mieti uskontoa yhtään sen enempää kuin me suomalaisetkaan. Uskokaa tai älkää, ne miettii ihan samanlaisia arkielämän juttuja ja elävät kuten mekin. Ei ne istu Koraani kourassa, kuten ei meilläkään se Raamattu ole jokailtaista lukemistoa. Eikä maallistuneella muslimimiehelle tuota mitään ongelmaa palvella naista.
Ei ne mieti uskontoa yhtään sen enempää kuin me suomalaisetkaan. Uskokaa tai älkää, ne miettii ihan samanlaisia arkielämän juttuja ja elävät kuten mekin. Ei ne istu Koraani kourassa, kuten ei meilläkään se Raamattu ole jokailtaista lukemistoa. Eikä maallistuneella muslimimiehelle tuota mitään ongelmaa palvella naista.
ja muslimin ei ole hyvä työskennellä alalla, jossa joutuu olla tekemisissä alkoholin kanssa, eikä myöskään veronkierto ole islamin mukaista, joten eivät varmaan kovin uskonnollisia ole nämä pizzeriamiehet
Minä taas huikkaan tilaukseni milloin minkäkinlaisissa vetimissä, katson nätisti silmiin ja hymyilen. Jossain Lähi-Idän maassa eli näiden ählämiravintoloitsijoiden kotimaissa minut kivitettäisiin tuosta hyvästä.
tulla Suomeen karvistelemaan ja pizzaa paistamaan.
Tunnen häpeää itseni puolesta, kun hakiessani ählämipaikasta pitsaa pokkuroivat muslimityöntekijät kuin prinsessaa. Mitenkähän murhanhimoisia ajatuksia mahtaakaan liikkua ukkojen mielissä oikeasti tarjoillessaan suomimammalle pitsaa ja kebabia, suomimamman omien täytetoiveiden mukaan..