Dubai on maailman paras kaupunki
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa!
Pitää odottaa vielä 4 vuotta. Joutuu muuten ongelmiin. Siitä motivaatiota.
Päivänokosille. Huomenna taas yksi päivä vähemmän
Onhan siellä niitä porta potty bileitä. Rahanahneet kaunottaret antavat paskantaa suuhunsa maksua vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä niitä porta potty bileitä. Rahanahneet kaunottaret antavat paskantaa suuhunsa maksua vastaan.
Kaikille kaikkea. Siitähän se on hyvä paikka. Suurin osa ei ole mitään hienohelmarikkaita sielläkään vaikka semmonen fiilis paikasta tulee
Siellä ei rikollisia kohdella lempeästi. Kovat tuomiot.
https://www.newsner.fi/suosittu/antonia-25-pidatettiin-dubaissa-edessa-…
Suomessa saa kuitenkin koulukiusata, työpaikkakiusata, käyttää huumeita, polttaa pilveä, pahoinpidellä jne. Seuraavana päivänä sama uudestaan. Suomi on kevytkenkäisten maa.
Itse en ole koskaan tuntenut vetoa lähi-idän maihin ja kaupunkeihin. En halua edes vierailla. Ei kiitos!
Toivottavasti kaikki kynnelle kykenevät persut saataisiin täältä ulos. Dubai on riistoa harjoittava ja demokratiaa vailla oleva kaupunkivaltio, joka sopii persuille erinomaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kaikki kynnelle kykenevät persut saataisiin täältä ulos. Dubai on riistoa harjoittava ja demokratiaa vailla oleva kaupunkivaltio, joka sopii persuille erinomaisesti.
Haluan hyväpalkkaisen työn ja hyvän aseman. Sitten voin surutta alistaa intialaisia, pakistanilaisia, srilankalaisia työntekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Päivän noloin kommentti. Eikö yhtään hävetä? Otapa asioista ensin selvää ennen kuin tulet näyttämään tolloutesi palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun me persut ei olla kovin suuria islam-faneja. Toivotammekin mieluummin suvakeille turvallista lentoa Dubaihin.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole koskaan tuntenut vetoa lähi-idän maihin ja kaupunkeihin. En halua edes vierailla. Ei kiitos!
Minä olen matkustellut Lähi-idässä useissa kaupungeissa. Dubai on paras. Riadissa asuin puoli vuotta, Omanissa kuukauden, myös Bahrain ja Qatar on tullut koluttua. Turvallisia maita/kaupunkeja, ei juoppoörvellystä, ei pelkoa tulla ryöstetyksi. Mutta kukin tavallaan. Odotan pääsyä ensi talvena Dubaihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen matkustellut Lähi-idässä useissa kaupungeissa. Dubai on paras. Riadissa asuin puoli vuotta, Omanissa kuukauden, myös Bahrain ja Qatar on tullut koluttua. Turvallisia maita/kaupunkeja, ei juoppoörvellystä, ei pelkoa tulla ryöstetyksi. Mutta kukin tavallaan. Odotan pääsyä ensi talvena Dubaihin.
Qatar on myös kiinnostava. Ei oo tullut käytyä. Oman olisi alkuperäinen noista maista. Ei oo lähtenyt pilvenpiirtäjä rumbaan.
Tervemenoa!