Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dubai on maailman paras kaupunki

Vierailija
27.08.2026 |

Haluan muuttaa Dubaihin

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervemenoa!

Vierailija
2/15 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervemenoa!

Pitää odottaa vielä 4 vuotta. Joutuu muuten ongelmiin. Siitä motivaatiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänokosille. Huomenna taas yksi päivä vähemmän

Vierailija
4/15 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä niitä porta potty bileitä. Rahanahneet kaunottaret antavat paskantaa suuhunsa maksua vastaan.

Vierailija
5/15 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siellä niitä porta potty bileitä. Rahanahneet kaunottaret antavat paskantaa suuhunsa maksua vastaan.

Kaikille kaikkea. Siitähän se on hyvä paikka. Suurin osa ei ole mitään hienohelmarikkaita sielläkään vaikka semmonen fiilis paikasta tulee

Vierailija
6/15 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei rikollisia kohdella lempeästi. Kovat tuomiot.

https://www.newsner.fi/suosittu/antonia-25-pidatettiin-dubaissa-edessa-…

Vierailija
8/15 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa saa kuitenkin koulukiusata, työpaikkakiusata, käyttää huumeita, polttaa pilveä, pahoinpidellä jne. Seuraavana päivänä sama uudestaan. Suomi on kevytkenkäisten maa.

Vierailija
9/15 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan tuntenut vetoa lähi-idän maihin ja kaupunkeihin. En halua edes vierailla. Ei kiitos!

Vierailija
10/15 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki kynnelle kykenevät persut saataisiin täältä ulos. Dubai on riistoa harjoittava ja demokratiaa vailla oleva kaupunkivaltio, joka sopii persuille erinomaisesti.

Vierailija
11/15 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kaikki kynnelle kykenevät persut saataisiin täältä ulos. Dubai on riistoa harjoittava ja demokratiaa vailla oleva kaupunkivaltio, joka sopii persuille erinomaisesti.

Haluan hyväpalkkaisen työn ja hyvän aseman. Sitten voin surutta alistaa intialaisia, pakistanilaisia, srilankalaisia työntekijöitä. 

Vierailija
12/15 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän noloin kommentti. Eikö yhtään hävetä? Otapa asioista ensin selvää ennen kuin tulet näyttämään tolloutesi palstalle. 

Vierailija
13/15 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun me persut ei olla kovin suuria islam-faneja. Toivotammekin mieluummin suvakeille turvallista lentoa Dubaihin.

Vierailija
14/15 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan tuntenut vetoa lähi-idän maihin ja kaupunkeihin. En halua edes vierailla. Ei kiitos!

Minä olen matkustellut Lähi-idässä useissa kaupungeissa. Dubai on paras. Riadissa asuin puoli vuotta, Omanissa kuukauden, myös Bahrain ja Qatar on tullut koluttua. Turvallisia maita/kaupunkeja, ei juoppoörvellystä, ei pelkoa tulla ryöstetyksi. Mutta kukin tavallaan. Odotan pääsyä ensi talvena Dubaihin.

Vierailija
15/15 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen matkustellut Lähi-idässä useissa kaupungeissa. Dubai on paras. Riadissa asuin puoli vuotta, Omanissa kuukauden, myös Bahrain ja Qatar on tullut koluttua. Turvallisia maita/kaupunkeja, ei juoppoörvellystä, ei pelkoa tulla ryöstetyksi. Mutta kukin tavallaan. Odotan pääsyä ensi talvena Dubaihin.

Qatar on myös kiinnostava. Ei oo tullut käytyä. Oman olisi alkuperäinen noista maista. Ei oo lähtenyt pilvenpiirtäjä rumbaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi