Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihastuminen peitetään?

Vierailija
06.09.2011 |

Pelkään, että musta loistaa kuin petteri punakuonon nenästä, että olen ihastunut työkaveriin. Miten pystyn olemaan töissä niin, ettei muut sitä huomaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut voi pelastaa ainoastaan se, jos työkaverisi ovat niin kiireisiä tai keskittyneitä omiin asioihinsa, että eivät katso sinua ja häntä, kun olette samassa tilassa.

Tunteet näkyvät ihmisen kasvoilta ja pienistä liikkeistä eikä sitä voi mitenkään estää, koska se tapahtuu muun kuin tietoisen mielen ohjauksessa. Aivojen vanhin osa, josta myös matelijanaivoina puhutaan, tunnistaa potentiaaliset seksikumppanit ja liittolaiset ja järjestää niin, että ihastus tulee ilmi, jos vain kohde (ja muut) tajuavat katsoa.

Voit tietysti yrittää vältellä ihastuksen kohdetta, mutta sekin saattaa herättää huomiota.

Toisaalta onko se niin vakavaa, jos joku huomaa? Itse olen ollut vastaavassa tilanteessa ja myös ihastuksen kohteena työpaikalla, eivätkä muut aiheuttaneet mitään ongelmaa vaan olivat hienotunteisesti kuin eivät olisi huomanneet mitään. Tilanteet menivätkin ajan kanssa ohi.

Vierailija
2/3 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välttele, mutta älä anna myöskään itsellesi lupaa hakeutua lähelle. On helpompi pysyä pokkana, jos pysyttelee vähän kauempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun helposti työpaikalla, vaikka olen ihan onnellisesti naimisissa eikä ole aikomus tehdä mitään syrjähyppyjä. Punastun aina hiusmartoon asti, kun joudun sanomaan jotain senhetkiselle ihastukselleni! Ihastuksia saattaa minulla olla useitakin kerralla, joten nolottaa todella, kun joka paikassa on sama ongelma. Toivottavasti he luulevat, että minua vain ujostuttaa. Olen sentään jo pian 32v, joten saisi tämä punastumistaipumus jo hävitä.