G: Mitä tapahtuu, jos tulet töihin puoli tuntia myöhässä ilmoittamatta?
Kommentit (54)
Olen työntekijä ja olen vain töissä en vastuussa mistään.
Parkkipaikat alkaa olla lopussa ja olen missannut aamukahvit kahvihuoneessa.
pitkälti siitä mistä vuorosta myöhästyisin. Jos aamun ensimmäisestä niin asiakkaat olisivat oven takana melkoisen ihmeissään ja joku kiukuissaankin. Jos aamuvuorosta luultavasti saisin soiton olenko nukkunut pommiin. Jos myöhäisestä vuorosta työkaverit varmaan kysyisivät: eikä sun pitänyt tulla jo silloin ja silloin..?
Sen puoli tuntia tekisin sitten takaisin joku päivä.
Olen päiväkodissa töissä.
Tulisi puhelu, että missä on nukutushoitaja kun tiimi odottaa! :)
Meikän trukki tai kurottaja ei sitten vain liikkuisi.
Aamulla jo tasalta:) arvasivat että olen nukkunut yli.
olisi jo soitettu missä olen ja n. 30 lasta/nuorsta norkoilisi käytävillä häiriten about sadan muun opiskelua.
En ole kokeillut.
Laitan sitten kuun lopussa tuntiseurantalistaan selityksen että tulin myöhässä-ei kukaan perään huutele
Tokaluokkalaiset olisivat hädissään, "missä ope viipyy?"
ellen ole sopinut mitään tapaamista, yleensä en aamuksi.
OLen pomo.
jo heti missä olen. Mitään seuraamuksia ei tulisi koska olisin jo matkalla.
Iltavuoroon mennessä voisi olla kiukkuinen aamuvuorolainen kun on pitänyt odottaa tuloani.
Ei tapahdu mitään. Liukuva työaika... Ei meillä kytätä toisten töihin tuloja tai töistä lähtöjä, jokainen huolehtii siitä, että työt tulee tehtyä.
Jos olisin itse kutsunut koolle jonkun palaverin, niin silloin tietenkin ilmoittaisin olevani myöhässä. Samoin ilmoittaisin myöhästyväni, jos olisi joku pakollinen kokous.
Paikka vaan olisi pimeänä ja ovet lukossa. Asiakkaat joutuisivat odotttamaan.
Jos olisi jatkuvampaa niin varmaankin verkkopalautetta alkaisi tulvia ja esimies ottaisi asian esille.
asiakastapaaminen, tulisi erittäin vihaista palautetta. Jos sisäinen palaveri, soitto aika nopeasti perään ja vähintään kulmien kurtistelua. Jos ei kumpaakaan noista, ei tapahtuisi yhtään mitään. Yleensä aamusta ei ole kumpaakaan noista, kun menen töihin niin aikaisin, että harvoin silloin järjestetään mitään tapaamisia.
asiakastapaaminen, tulisi erittäin vihaista palautetta. Jos sisäinen palaveri, soitto aika nopeasti perään ja vähintään kulmien kurtistelua. Jos ei kumpaakaan noista, ei tapahtuisi yhtään mitään.
Asia on pantu merkille, mutta todennäköisesti vain tasolla "kyllä se varmaan kohta tulee".
Pomo olisi tosin saattanut soittaakin työpuhelimeen ja jos on tärkeää asiaa, niin kännyynkin (soittelee monesti jo tyyliin klo 7.57, hätähousu itse, joka tulee töihin klo 6-7).
Potilaat polilla odottavat ja hoitajat ovat ihmeissään, että miksei se jo tuu.
Joinakin päivinä oltaisiin voitu kuuluttaa keskusradionkin kautta (jos olisi leikkauspäivä).