Voiko ty:n hallituksen puheenjohtajaa vaihtaa kesken kauden?
Hän ei ole kiinnostunut mistään, ei ota osaa mihinkään, eikä välitä kommentoida uusia ideoita lainkaan.
Turhauttaa, kun itse haluaisi hoitaa oman hallituskauden kunnialla, eikä puheenjohtajasta ole sitten mihinkään.
Kommentit (5)
eikä vastuuta sen enmpää kuin muillakaan hallituksen jäsenillä.
niin kuin parhaaksi näkee, et kai sinä puheenjohtajasta riippuvainen ole omissa tekemisissäsi. Ne tehdään, mitä hallitus ja yhtiökokous on sopinut.
eikä ole tehtävänjakoa tehty niinkuin voisi kuvitella isommassa yhtiössä tehtävän.
Kyse on ihan esim.talkoiden järjestämisestä: ei delekoi mitään tehtäviä, yhtiökumppanit joutuu keskenään miettimään mitä ostetaan ja tarvitaan. Ei hoida mitään yhtiön asioita, pesee kätensä kaikesta ja muut osakkaat saa hoitaa kaiken.
Eikö hallituksen puheenjohtajan kuuluisi mm. perehdyttää uudet hallituksen jäsenet.
Saa olla mun viimeinen hallituskausi jos sama puheenjohtaja jatkaa.
Miten esim. juuri valittu pj voisi perehdyttää ketään mihinkään? Teidän yhtiönne tilanne ei koske kaikkia asunto-osakeyhtiöitä.
eikä ole tehtävänjakoa tehty niinkuin voisi kuvitella isommassa yhtiössä tehtävän. Kyse on ihan esim.talkoiden järjestämisestä: ei delekoi mitään tehtäviä, yhtiökumppanit joutuu keskenään miettimään mitä ostetaan ja tarvitaan. Ei hoida mitään yhtiön asioita, pesee kätensä kaikesta ja muut osakkaat saa hoitaa kaiken. Eikö hallituksen puheenjohtajan kuuluisi mm. perehdyttää uudet hallituksen jäsenet. Saa olla mun viimeinen hallituskausi jos sama puheenjohtaja jatkaa.
Eli ei voi, ellei hänen todeta syyllistyneen luottamustoimessaan laissa määriteltyihin rikoksiin. Tietysti on syitä, miksi yhtiökokous voidaan kutsua ylimääräiseen kokoukseen ja ihan ty:n omat säännöt sanelevat ne.