Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koska menit baariin ekan kerran lapsen syntymän jälkeen?

Vierailija
04.11.2005 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oliko sulla samanlainen meno ja fiilis olla baarissa + kännissä kuin ennen raskautta?

Vierailija
2/11 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla lapsi taisi olla reilun vuoden ja neljän kuukauden ikäinen - ja silloin taisin vahingossa vetää kännit. Hyrhhh... kamala oli se krapula. Ei ikinä enää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vedin kännit. Krapulaa ei tullut ja seuraavana päivänä olin taas pirteä hoitamaan vauvaa. Teki hyvää päästä tuulettumaan.

Seuraavan kerran kvin vauvan ollessa n. 6kk

Vierailija
4/11 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ole huvittanut baaririennot enää. Sinkkuaikoina tuli vedettyä senverran hyvin kiintiö täyteen. Joskus oon muutaman siiderin tai viinilasillisen nauttinut, mut enempää ei vaan tee mieli.

Vierailija
5/11 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkani pikkujouluun... kumpikaan ei ollut ihan lärvit, mutta taksikyytiä kuitenkiin tarvittiin kotiin! Mukavaa oli ja vauva pärjäsi hienosti mummolassa.

Vierailija
6/11 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamma kännänneeks ja baareja kierrelleeks et ei vaan kiinnosta enää niin ei kiinnosta. That s it. Lähtisin jos vähääkään huvittais, mutta krapula ei myöskään houkuttele, joten ei kiitos känniä mulle. Mulle tulis huono olo jo baarien tupakansavusta, enkä jaksais valvoa jne jne. Vanhuus ei tule yksinään ;-)

Äiti 31 v + lapsi 1v 7kk

Vierailija
7/11 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellakin käytiin baarissa. Join 2 olutta ja oltiin 1,5h. Sen jälkeen ollaan käyty n. 1krt /kk , mutta ei mitään kännejä olla vedetty.

Vierailija
8/11 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kyllä menossa parin viikon päästä ukon kanssa pikkujouluihin, mut nekään ei oo varsinaisesti baarireissu, kun ne on sellasessa tilausravintolassa sillä porukalla. Sitä paitsi oon taas raskaana, joten ainakaan pariin vuoteen ei se baarireissu ole edelleenkään ajankohtainen.

Vierailija
9/11 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kyllä menossa parin viikon päästä ukon kanssa pikkujouluihin, mut nekään ei oo varsinaisesti baarireissu, kun ne on sellasessa tilausravintolassa sillä porukalla. Sitä paitsi oon taas raskaana, joten ainakaan pariin vuoteen ei se baarireissu ole edelleenkään ajankohtainen.

Vierailija
10/11 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, join viskin ja oluen ja päähän se meni, ei ollut tarkoituksellinen teko ;D

Vierailija
11/11 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni join ihan kohtuullisesti eikä mennyt överiksi ja hauskaa oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän