Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa kun mua yritetään taas vedättää parisuhdemarkkinoilla

Vierailija
06.09.2011 |

mutta mulla on sellaista materiaalia jolla tuhoutuu pari parisuhdetta aivan varmasti!

Laittaisinko jakoon.... ?

Nim: Kosto on suloinen

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt ole ihan oikein että ensin leikitään toisen tunteilla ja kaikki paska jääkin mulle kannettavaksi???

Jospa ne oppis siitä että heidänkin teoillaan on hintansa... sitä saa mitä tilaa, eiks se niin mene?

Vierailija
2/9 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljastuksilla. Jos et mitään niin anna palaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: ap

Vierailija
4/9 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän ei jakamalla mene pois.

Vierailija
5/9 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt ole ihan oikein että ensin leikitään toisen tunteilla ja kaikki paska jääkin mulle kannettavaksi???

Jospa ne oppis siitä että heidänkin teoillaan on hintansa... sitä saa mitä tilaa, eiks se niin mene?

Mun mielestä on aika turha ruikuttaa jos moiseen leikkiin lähtee. Olet itsekin tehnyt tilauksesi, harmi ettei se miellyttänyt, mutta oma oli valintasi.

Vierailija
6/9 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollaset ukot ei ole ansainneet mitään jotka kyntää vierasta vakoa,saatat jopa tehdä sen muijalle palveluksen.

Vierailija
7/9 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulkisi panemassa ja kusettamassa naisia! Eli jos et riskeeraa itseäsi etkä tarkoituksella satuta ulkopuolisia (pettäjä on loukannut vaimoaan, et sinä) niin ehdottomasti annat opetuksen! Maailmassa on ihan liikaa ihmisiä, jotka luulevat voivansa kohdella toisia miten tahtovat.

Vierailija
8/9 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et lähdit varatun matkaan syy on ihan omas. Ja pariin kertaan vielä. Kokeile seuraavaks vapaata, ettei tarvii meuhkata. Jotain on jo pielessä pääkopassas jos varattujen kanssa vehtaat. Ihme liero.

Vierailija
9/9 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljastuvan?

Onko se varattu sitten täysin syytön?

et lähdit varatun matkaan syy on ihan omas. Ja pariin kertaan vielä. Kokeile seuraavaks vapaata, ettei tarvii meuhkata. Jotain on jo pielessä pääkopassas jos varattujen kanssa vehtaat. Ihme liero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan