Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laihojen painoa & ulkonäköä saa arvostella? Mutta läskeille huomauttelu on "rumaa".

Vierailija
06.09.2011 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei läskeille huomautella ulkonäöstään?

Eräs ystäväni on huomattavan lihava, yli 100 kg.

Hänen kanssaan kun käy kaupungilla niin usein kuulee mm. tämmöisiä kommentteja 'hyi hitto', 'voi jumalauta mikä läski', 'ei helvetti'.

Kenenkään hoikan seurassa en ole tuommoisia kommentteja kuullut, en myöskään yksin liikkuessani.

Sivistyneillä ihmisillä ei ole tapana kommentoida kenenkään painoa.

Vierailija
2/5 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän samaa. Itse kun laihduin niin sain ilkeäsävytteistä kommenttia. Ja en laihduttanut vaan tilanteen pakosta laihduin. Minulle sanottiin esim.että ei kyllä noin laiha ole minun makuun.(eikä minun tuin ihmisen makuun kyllä tarvinnutkaan olla) Ja kannattaakohan enää laihduttaa! Ja siis en laihduttanut vaan laihduin muista syistä johtuen. Tuntui kuitenkin pahalle, koska en voinut tilanteelle silloin mitään. Ja mietin että sanotaankohan lhavillkkin että Ei kyllä noin lihava ole minun makuun tai että ei ehkä kannattais enää lihoa!!! Mietinpähän vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyllä tuntuu että se on ihan sama molemmin päin.

Vierailija
4/5 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitahan googleen tuo otsikkosi eri muunnelmin, löydät noin satatuhatta keskustelunavausta aiheella "miksi laihoja saa arvostella, mutta läskejä ei".

Vierailija
5/5 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa että joku luulee provoksi. Tottahan tämä on! Olen itse lihava kolmeakymppiä lähestyvä nainen (164/81). Siksi minut vedetään aina nuorten/laihojen arvosteluun mukaan. Ihan kuin häpeisin läskejäni, ja saisin paremman mielen haukkumalla laihempia. Huvittaa, kun naiset lukee itse tilaamiaan naistenlehtiä tai katsoo itse valitsemaansa telkkariohjelmaa ja koko ajan valittaa, miten tuollakin on syömishäiriö ja kato noita ohuita reisiä. Myös ne naiset, joilla on tyytyväinen mies. Ja ne, joilla on tyttäriäkin. Joskus mietin, harvenisiko kaveripiiri jos laihtuisin. Varmaan ainakin siitä kyseltäisiin ilkeästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan