Sinun ja puolisosi hassut ja hömpät jutut :)
Kertokaa mitä hassua ja hölmöilyä teette puolisonne kanssa kun muut ei ole näkemässä :D Sellaisia juttuja mitä ei ihan heti tulis mieleen muille kertoa, mutta ei mitään törkeyksiä kuitenkaan ;D
Voin itse aloittaa.
Pidän joskus miehelleni "ravintolaa" :D Teen oikeen ruokalistan ja kaikki :D Sieltä mies voi sitten valita mitä syö ja millä lisukkeilla. Jään kyllä sitten itsekkin syömään pöytään enkä kipitä mihinkään "takahuoneeseen" ruokailun ajaksi. Sitten ruokailun päätteeksi mies saa täyttää asiakastyytyväisyys lomakkeen missä kysytään esim oliko tarjoilu hyvää, keskinkertaista vai huonoa :D
Ai jestas kuulostaa tyhmältä :D Hyvin harvoin siis hömppäilemme näin.
Toinen pöllö juttu mitä teemme joskus on se kun toinen on vessassa, niin hänelle sujautetaan "rakkausviesti" oven alta ;D
Kommentit (82)
Mies kun on tulossa halaamaan, niin muka vahingossa huomaamatta menen koko ajan alta pakoon tehden ja touhuten muka pätevänä jotain "tarpeellista", ikäänkuin en muka huomaisi. Se sitten hölmönä kulkee hetken perässä, sitten intaantuu ihan kunnolla että jo on kumma jos ei saa emäntää kii. Ahdistaa mut nurkkaan, sohvalle, seinää vasten tms. ja halaa oikein urakalla. Yhen sortin hippaa se sitten kai :D
Mä vedätän miestä kun sillä on tapana selittää jotain ihan tohkeissaan joka ei mua vois vähempää kiinnostaa tai pitää jotain ihan simppeliä asiaa jotenkin maininnnan arvosena, niin vastailen sille että "eee, oikeesti, ihanko totta, no voi vitsi, no jopas jne. jne." oikein jahkailevasti. Se menee aina samaan halpaan. Välillä suuttuu ja välillä ottaa huumorilla. Suuttuu lähinnä sillon kun käytän tuota tekosyynä huumorin varjolla pitää korvani kii ja keskittyä esim. telkkariin, kirjaan tai nettiin. Pitkään oltu yhdessä ni ei paljon sen jutut jaksa kiinnostella, riittää toi body language ;)
meillä tuota pieruhuumoria mutta mieheni töräytellessä innokkaasti hän sanoo "soittavansa fanfaarin mulle silkasta rakkaudesta" :D
Hän myös (täysin epämusikaalisena) laulaa "bluesia" eli kertoo hulluja juttuja bluesnuotilla. Tähän liittyy yleensä myös "rentoa liikehdintää" jota voisi juuri ja juuri kuvitella tanssiksi:)
Kaikkien näiden välillä vaikeidenkin vuosien jälkeenkin mieheni saa mut nauramaan päivittäin:) Se on ihan parasta!