Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hyvännäköinen mies, lupaan yrittää vastata kaikkiin kysymyksiinne.

Vierailija
05.09.2011 |

Jos kiinnostusta löytyy.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kyllä muutamaa tyyppiä, jotka ovat opettajia.

Vastasinkin jo, miksi kuvittelen olevani hyvännäköinen: oma mielipide + saamani palaute.

Vierailija
22/43 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut palavasti ihastunut uskovaiseen naiseen. Hän oli tosi kaunis pimu, pukeutui lyhyisiin farkkuhameisiin, meikkasi, käytti isoja koruja jne. Juttu lopahti, kun tajusin etten voisi olla ilman seksiä ennen avioliittoa, kuten hän olisi halunnut. Välillä vieläkin pohdin kuinka tuo juttu olisi edennyt, jos asiat olisivat olleet toisin.

arvostan rehellisyytäsi!Siunausta sinulle,halusin esittää tän kysymyksen sulle,nousi voimakkaasti mieleen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisit jos joutuisit onnettomuuteen ja kasvosi palaisivat tunnistamattomaksi?

Vierailija
24/43 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vihaat muutamaa opettajaa? Oletko aggressiivinen? Väkivaltainen?

Vierailija
25/43 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet, löydetäänkö tyttöä koskaan?

Vierailija
26/43 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikseen miesten ja naisten pukeutumistyyli, löytäisitkö korjattavaa..?

Rehellisesti sanoen en kauheasti kiinnitä miesten pukeutumiseen huomiota, en ole mitenkään erikoisen kiinnostunut vaatteista. Myöskään naisella vaatteet eivät ole tärkeimmät, kaunis leidi on kaunis hupparissakin. Itse kyllä inhoan hieman vanhemmilla (sekä miehillä että naisilla) ikäänsä sopimatonta teinityyliä, noloa mielestäni. Ja crocksit on yök. Ja suomileijonat.

Kyllä esim Tukholmaan mentäessa huomaa, kuinka paljon muodikkaampaa väkeä he ovat.

Silti sanoisin, että vaatteet eivät ole niin kovin tärkeä asia.

Vierailija
27/43 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisin jos kasvoni palaisivat tunnistamattomiksi? Heh, eipä siinä taitaisi olla paljon muita vaihtoehtoja, kuin mennä virran mukana, ottaa se mikä siinä tilanteessa annetaan? En tappaisi itseäni, jos moisia vihjailit, heh.

Valitettavasti uskon, että Karoliina Kesti löydetään pitkän ajan päästä kuolleena, ja syyllisiä ovat nuo ryyppytoveripojta/joku heistä. Uskon, että poliisi on mokannut koko jutun. Toivon kovasti että syylliset saadaan vastuuseen.

Vierailija
28/43 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vihaat muutamaa opettajaa? Oletko aggressiivinen? Väkivaltainen?

En pidä itseäni kumpaakaan. Olen teininä kerran ollut nyrkkitappelussa.

Vierailija
29/43 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että onnistuu hyvin kuvissa ja on valokuvauksellinen vai se että on luonnossa ns. hyvännäköinen. Itse en onnistu kuvissa mutta kuulen usein kommentteja että olen nätti ym. Tämä kuvauksellisuuden puute vähän rasittaa minua.

Vierailija
30/43 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä palstalla!esim.kun haluat lopettaa vastailun,tulee sinun ilmoittaa että poistut linjoilta.. =)

Vierailija
31/43 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että onnistuu hyvin kuvissa ja on valokuvauksellinen vai se että on luonnossa ns. hyvännäköinen. Itse en onnistu kuvissa mutta kuulen usein kommentteja että olen nätti ym. Tämä kuvauksellisuuden puute vähän rasittaa minua.

Siskoni puhuu aina samasta ja häntä se myös kovin ärsyttää. Onhan molemmissa puolensa, ehkä pitää vain olla iloinen, jos jompi kumpi edes toimii. Voihan sen ajatella, että plussaa se vaan on, että näyttää hyvältä, vain joko kuvissa tai vain livenä, voisihan sitä olla ruma sekä kuvissa että livenä!

Vierailija
32/43 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä palstalla!esim.kun haluat lopettaa vastailun,tulee sinun ilmoittaa että poistut linjoilta.. =)

Hyvä tietää, minä ilmoitan sitten :)

Vierailija
33/43 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni puhuu aina samasta ja häntä se myös kovin ärsyttää. Onhan molemmissa puolensa, ehkä pitää vain olla iloinen, jos jompi kumpi edes toimii. Voihan sen ajatella, että plussaa se vaan on, että näyttää hyvältä, vain joko kuvissa tai vain livenä, voisihan sitä olla ruma sekä kuvissa että livenä!

Oot aika diplomaattinen. ;)

Vierailija
34/43 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että me tajutaan, että ne sun vastauksiasi :)

Vierailija
35/43 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, sori! Olinkin jo havainnut tämän ap-jutun, mutta unohtui aivan!

Ja tuohon livenä/valokuvissa hyvännäköinen -juttuun. Noh, en kyllä oikein tiedä, kumman itse valitsisin jos pitäisi valita. Kuvauksellinen saa paljon muistoja, näkee muistoissa itsensä parempana kuin olikaan, ei tarvitse juosta kameroita karkuun, voi tehdä juuri esim. mallintöitä. Mutta siltikin, ehkä jos olisi pakko valita, olisin mieluummin vain livenä hyvännäköinen... Jos nyt täytyy päättää :)

ap ;)

Vierailija
36/43 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onko hiusten pituudella väliä!ja!!IKÄSI!!

Vierailija
37/43 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa hahmottaa naisten bmi:tä... (Siis miltä mikäkin bmi näyttää oikeasti) Tykkään aika hoikista tytöistä, joilla on vähän tissiä ja peppua :)

ap

Vierailija
38/43 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, sori! Olinkin jo havainnut tämän ap-jutun, mutta unohtui aivan!

Ja tuohon livenä/valokuvissa hyvännäköinen -juttuun. Noh, en kyllä oikein tiedä, kumman itse valitsisin jos pitäisi valita. Kuvauksellinen saa paljon muistoja, näkee muistoissa itsensä parempana kuin olikaan, ei tarvitse juosta kameroita karkuun, voi tehdä juuri esim. mallintöitä. Mutta siltikin, ehkä jos olisi pakko valita, olisin mieluummin vain livenä hyvännäköinen... Jos nyt täytyy päättää :)

ap ;)

Hyvää illanjatkoa! Niin ja jos onnistuu jossain kuvassa hyvin pitää se silloin säilöä hyvin, eiks niin. ;)

Vierailija
39/43 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ja kuinka pitkä on ollut pisin seurustelusuhteesi?

Vierailija
40/43 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ja kuinka pitkä on ollut pisin seurustelusuhteesi?

Olen 28 v. Pisin suhteeni oli 2,5 v.

Nyt häippäisen täältä, mutta jos joku haluaa kysyä vielä jotain, niin lupaan vastailla myöhemmin! Tämä oli oiken mieluisaa, kiitos vaan kovasti kaikille kyselijöille!

ap