Mitäs Katainen nyt sanoo, kun Niinistö on taas ihan eri mieltä asioista?
Kataisen "vastuullisuus" on sitä, että jaetaan suomalaisten rahat huitsin kuuseen..
Samaan aikaan Niinistö:
http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2011/09/niinisto_nihkea_euro…
Kummallakohon en enemmän kokemusta ja asiantuntemusta näistä asioista? En ymmärrä, miksi kokoomus laittoi pääministeriksi tuollaisen toopen.
Kommentit (5)
Niinistö, itse 2001 olit kokoomusta EUssa laittamassa oikeistoryhmässä liittovaltion asialle ja silloin sitouduit liittovaltion perustamiseen. Huonomuistinen olet, mutta onneksi netistä löytyy.
Niinistö, itse 2001 olit kokoomusta EUssa laittamassa oikeistoryhmässä liittovaltion asialle ja silloin sitouduit liittovaltion perustamiseen. Huonomuistinen olet, mutta onneksi netistä löytyy.
Liittovaltiokehitystä on vauhditettu vasta nyt, aikaisemmin oli vain kyse kauppa- ja valuuttaliitosta (EU ja EMU).
Niinistö on sitä paitsi viisas, kun pystyy nyt tässä vaiheessa myöntää kokoomuslaisen politiikan virheitä; Katainen ajaisi 120 lasissa päin betoniseinää. Vaikka vaaran merkit ovat olemassa.
t. 2
Siellä on edelleen se ns vanha ja viisas siipi ja sitten nuorissa on fiksua porukkaa kuten Elina Lepomäki jne. Tämä kokoomuksen ns vasemmistovihreäsvedusiipi on sitten ihan pihalla kaikesta, ensinnäkin ovat ihan väärässä puolueessa.
Samaa ihmettelen minäkin.
Katainen Ykkösaamussa 3.9; vihapuhe sitä, vihapuhe tätä. Enhän minä halua syyllistää, mutta.. . Ei sanonut suoraan lähteekö Suomi takaamaan Kreikkaa, jos takuita ei saadakaan (vaikka tästä on selvä merkintä hallitusohjelmassa); ilmeisesti sitäkin harkitaan. Lopuksi vielä puhui liittovaltiokehityksen puolesta EU:n suhteen.
Että sellainen pääministeri Suomella.