Mikä elokuva on syöpynyt mieleesi?
Erämaa syö miestä: siitä jäi kauhea olo pitkäksi aikaa... Tietäneekö kukaan moista leffaa?
Kommentit (52)
vaikka olen kauhuleffojen suurkuluttaja ja nähnyt paljon pelottavampiakin tai parempiakin, niin joku tuossa on, että on tullut jonkin sortin traumat :D
mutta Sodoman 120 päivää. Myös Vanilla Sky elokuvasta tulee mulle jostakin syystä todella ahdistunut olo joka kestää ainakin pari päivää. Ja tietenkin Schindlerin lista.
Elossa. Elokuva oli vieläkin vaikuttavampi, koska se perustuu tosi tapahtumiin
Painajainen Elm Streetillä 4. Koska menin katsomaan sen 6-vuotiaana. Jäi vähän traumat..
Leon. Kaunis ja ruma, ihmeellisen hieno.
Mikään muu elokuva ei saa itkemään, mutta tätä katsoessa vollotan puolivälistä loppuun asti.
olikohan tämä leffan nimi... Penskana katsoin. Siinä oli simpansseja, jotka olivat koe-eläimiä. Niillä testattiin jotakin taistelukaasuja. Siinä oli muistaakseni Siniparta-niminen simpanssi. Se oli eka elokuva, jonka takia itkin. Tietääkö muut tätä leffaa?
on oikeastaan ainoa, joka on oikeasti järkyttänyt ja jäänyt jopa uniin.
mutta niiden tuhansienkin joukosta mieleen nousi Pink Flamingos. Ihan kipee. :D
Se oli jotain aivan kaameaa. Mä uskon yliluonnollisiin asioihin ja se leffa oli mulle kyllä liikaa. Mä olin viimeisilläni raskaana, oltiin muutettu just uuteen kämppään ja mä en nukkunut kunnolla moneen kuukauteen. Vauvaa piti imettää usein yöllä ja mä pelkäsin valtavasti yöllä pimeessä ollessani yksin vauvan kanssa hereillä.
Nykyään en pysty kattoo mitään kyseisen lajityypin leffoja.
Tuosta aikaa jo puolitoista vuotta ja edelleen välillä leffa käy mielessäni.
13 conversations about one thing.
Hienoin / ajatuksia herättävin leffa, jonka olen nähnyt.
Lapsena meillä oli toi VHS:nä ja katsottiin moneen kertaan. Se oli osittain piirretty, osittain näytelty. Muistan, että se oli tosi vaikuttava.
Paranormal Activity pelottavin ikinä!!!
ja
Terminator 2 paras krapulaelokuva ikinä!!!
Siis nämä kaikki kategorioissaan parhaimmistoaan mielestäni =))
Kamalinta mitä olen ikinä katsonut.=(
sellainen elokuva tuli yleltä viime syksynä. Se perustui päiväkirjaan, joka löytyi metsästä jossa oli ruumis teltassa. Mies oli mennyt metsään tehdäkseen itsemurhan vain makaamalla teltassa ja odottaen kuolemaa syömättä ja juomatta. Ja hän olii muistaakseni elänyt viikkoja.
Välillä oli pitkiä taukoja, jossa vain näytettiin telttakangasta ja kuului metsän ja hyönteisten ääniä. sitten luettiin pätkä päiväkirjaa, jossa mies kertoi olostaan, tunteistaan ja välillä ihan kummia juttuja. Ja sitten taas tauko, jolloin ehti toivoa että loppuisipa tämä jo, kumpa ei tulisi enää uutta päivää ja olisipa se mies jo kuollut ja päässyt kärsimyksistä. Mutta niitä päiviä tulee vaan lisää ja lisää. Ja lopulta tuli valtava helpotus; no nyt se viimeinkin kuoli!
Katsoiko kukaan? Kukaan tuttuni ei ole tätä nähnyt tai muista. Mulle oli ihan järkyttävän ahdistava.
kertoi ensimmaisesta maailmansodasta ja jarkytti se kuinka miehet nousi sielta juoksuhaudoista vaikka tulitus oli lakkaamaton ja heti kuolivat. kirjoittivat viesteje laheisilleen ennen nousua. itkin niin etta aivan huusin..
Minä katsoin tuon "elokuvan". Perustuu tositapahtumiin. Se oli ihan järkky, ei pelottava, mutta kamala! Se pyöri mielessäni tosi pitkään ja metsässä kulkiessa nyt syksyllä, se tuli taas mieleeni. Mitä mies näki, kuuli, vatsakivut, kuoleman odottelu jne. Hirvee olo jäi! Miten kukaan kykenee tappamaan itsensä noin? Varmasti hirvein tapa lähteä.
tai siis kitui. Olisko ollu melkein 2 kk. Voi olla että valehtelen, mutta aika tuntui uskomattoman pitkältä.
tai siis kitui. Olisko ollu melkein 2 kk. Voi olla että valehtelen, mutta aika tuntui uskomattoman pitkältä.
Kai tuon jostain vielä saa katsottavakseen?
Ap:n leffan myös nähnyt