Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naitavan näköinen tuo BB-Suvi

Vierailija
05.09.2011 |

On sillä muodot kohdallaan... Sitä ku pääsis pökkiin...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaimman näköinen nainen talossa. Ja itse olen kaukana sen näköisestä.

Vierailija
2/12 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta miksi siitä suuttua tai muuttua miksikään, jos kuulee kerrottavan kuinka jossain on joku panettavan näköinen pantava. Niin eihän se tarkoita että sitä olisi pantava vaan siitä on kerrottava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat PANTAVAN näköisiä? Kuinka kannattavaa se on parisuhteen kannalta?

Voi esimerkiksi sanoa, että tota olisi kiva KÖYRIÄ!

Niin siis, jos sattuu olemaan tunteellisella päällä. Normaalisti käyttää tietysti ronskimpaa kieltä.

Vierailija
4/12 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran takaapäin, toisen kerran Vantaanjokeen.

Vierailija
5/12 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähiaikoina tulee ulos talosta:)

vai mihin nyt sitten menevätkään, kun ulostautuvat.

Vierailija
6/12 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin että talossa on myös strippariblondi, eikös se olisi se pantavampi. Mies sanoi, että strippariblondi ei ole ollenkaan hyvännäköinen, vaan Suvia vois panna.

Vierailija
7/12 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alistetuksi tulemisesta:D

Vierailija
8/12 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin että talossa on myös strippariblondi, eikös se olisi se pantavampi. Mies sanoi, että strippariblondi ei ole ollenkaan hyvännäköinen, vaan Suvia vois panna.

ja taidat olla sitten itsekin enemmän Suvin näköinen? :D :D

Mun mies kyllä ainakin sano ihan suoraan että hyvin rasittava tyyppi. Ja että onhan se selvä että pantavimmat on Janica ja Amanda. Tosin harv3empi ottais ihan puolisoksi Janicaa, että siksi todennäköisesti Amanda tällä hetkellä miesten suosituin.

Vierailija
9/12 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/12 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen mies, kyllä Suvi on se pantavimman näköinen nainen tuolla talossa ja onhan siitä tullut jo muutama alastonvideokin nettimaailmaan, ei niin kovin kiinteä paikoistaan mutta siksihän se onkin ja sillä on hyvät muodot.

Vierailija
11/12 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näin vakaassa suhteessa sillä ole mitään väliä.

Vierailija
12/12 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taidat olla sitten itsekin enemmän Suvin näköinen? :D :D Mun mies kyllä ainakin sano ihan suoraan että hyvin rasittava tyyppi. Ja että onhan se selvä että pantavimmat on Janica ja Amanda. Tosin harv3empi ottais ihan puolisoksi Janicaa, että siksi todennäköisesti Amanda tällä hetkellä miesten suosituin.

En itse muistuta Suvia paljonkaan. Olen blondi, pitkätukkainen. Yhteistä Suvin kanssa on ehkä söpöt kasvot, mutta perseeni on kyllä paljon pienempi ja timmimpi.

Janicalla on possun maama, ja siitä mieheni ei tykännyt. Ja luulee olensa hot. Kaikista hoteinta on ihminen, joka ei esitä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän