Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä hyvä palvelu:-) 2 h soitosta pääsi lapsi lääkäriin

Vierailija
05.09.2011 |

Itse olen kyllä aika tyytyväinen Helsingissä asuja, lapsi päässyt aina helposti terveyskeskukseen ja ei ole tarvinnut jonotella. (en ole viikonloppuna käynyt).

Nytkin oli kuumeessa ja soitin 8 puhelimella terveyskeskukseen ja kysyin aikaa ja saimme lääkärille ajan klo 10.

Tyytyväinen olen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkista puolta.

Vierailija
2/7 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän se pelkkä aika riitä. Pitää osata hoitaa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen päässyt aina samana päivänä lääkäriin kun on ollut tarvetta. Siis terveyskeskukseen.

Lapsen kanssa ollaan oltu pari kertaa lastenlinnassa illalla päivystyksessä ja molemmilla kerroilla ollaan päästy noin 2 tunnissa kotoa takaisin kotiin eli tosi nopeaa palvelua, toisella kerralla käytiin kuitenkin röntgenissä myös ja silti yhteensä reissu kesti pari tuntia.

Vierailija
4/7 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla omalääkärille, joka hoki varttitunnin, että "minä en halua hoitaa lapsia, minä en halua hoitaa lapsia" ja toisella kertaa venäläiselle noin 15-vuotiaalle klopille, joka jauhoi "lapset nyt sairastaa aina, lapset nyt sairastaa aina".

Sitten soitin astmaliittoon, sain suosituksen hyvästä astmalääkäristä ja sen koommin en ole edes pieraissut terveyskeskukseen päin.

Vierailija
5/7 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma terveyskeskus toimii oikein hyvin, ja omalääkäriksemme on sattunut todella pätevä tapaus, joka onkin perhettämme hoitanut jo vuosia. Aina saamme ajan samalle päivälle jos tarvitsemme; heti kahdeksalta kun soittaa ja osaa vähän sanojaan asetella, niin kyllä asia hyvin hoituu. Käytämme myös yksityisiä, mutta meillä terveyskeskus on lähempänä kuin yksityiset asemat, joten sitä on tullut paljon käytettyä juuri lasten sairastaessa.

Vierailija
6/7 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hoidon laatuun olen myös aina ollut terveyskeskuksessamme tyytyväinen; tarvittavat tutkimukset on tehty ja diagnoosit ovat olleet oikeita. Lastenklinikan päivystyksessä taas olen istunut pahimmillaan 8 tuntia, siellä on välillä kovin ruuhkaisaa eivätkä lääkärit ole aina osanneet tarpeeksi suomen kieltä..

Vierailija
7/7 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vuosia eri erikoislääkäreillä vaikeiden oireiden vuoksi, mutta vasta tämä tk:n yleislääkäri osasi katsoa kokonaisuutta ja löysi oikean diagnoosin. Apu tuli lopulta leikkauksesta, ne n. 10 eri lääkettä joita vuosien varrella kokeiltiin olivat täysin turhia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi