Oon niin turha ihminen, ilman lapsia en jaksaisi enää
Kommentit (11)
kiitos, että kommentoit. Olen yleensä näkymätön ap
Yleensä se on helppo tapa elää mutta nähtävästi sinun elämässäsi näkymättömyys ei toimi. Et saa siitä rauhaa ja varmuutta. Muista nyt kuitenkin miettiä, mitä oikeasti haluat.
Jos ei olisi alpsia antaisin vaan mennä mutta lasten takia yritän jaksaa vaikkei yhtään huvittaisi.
Olet kyllä pahin marttyyri sitten Jeesuksen. Tajuatko yhtään, mitä vanhinkoa teet tuolla asenteella omille lapsillesi. Kaltoinkohtelet heitä emotionaalisesti.
Jos huudat vaan huutamisen ilosta apua, ei siinä sitten hittojakaan, mutta jos olet nyt tosissasi ote yhteyttä kuntasi sosiaalitoimeen.
Olet kyllä pahin marttyyri sitten Jeesuksen. Tajuatko yhtään, mitä vanhinkoa teet tuolla asenteella omille lapsillesi. Kaltoinkohtelet heitä emotionaalisesti.
Jos huudat vaan huutamisen ilosta apua, ei siinä sitten hittojakaan, mutta jos olet nyt tosissasi ote yhteyttä kuntasi sosiaalitoimeen.
Tuskin ja tuskin mitään hyvää kommentillasi tarkoititkaan.
Ehkä olen ilkeä, mutta herättää vaan kysymyksen, millaista on "masentuneen" äidin lapsen elämä. Sitä tässä olisi hyvä miettiä tämän äiti ihmisen. Lapsenko tässä pitäisi olla kaiken kestävä ja sopeutuvainen ja ottaa vastuu äidistä harteilleen.
Näkymätön huutaa täällä apua, mutta heitin haasteen, onko hän valmis oikeasti ottamaan vastuun rohkeasti lapsistaan.
luuletko, etten ole miettinyt? Teen lasten edessä ja eteen kaikkeni, vaikkei elämäni ole ollut helppoa. Taistelen masennusta vastaan kynsin hampain enkä halua heidän näkevän siitä heikommasta äidistä merkkiäkään tai ainakaan montaa. Heille olen onnistunut kasvattamaan hyvän itsetunnon, vaikka omani ei ole häävi.
Välillä vain tulee näitä heikkoja hetkiä, jolloin vahingossa paljastan heikkouteni. Heti hyeenat hyökkää, mutta onneksi löytyy vielä noita lämpimiäkin sieluja.
ap
Mitä sitten kun lapsesi eivät ota enää sinusta vastuuta?
luuletko, etten ole miettinyt? Teen lasten edessä ja eteen kaikkeni, vaikkei elämäni ole ollut helppoa. Taistelen masennusta vastaan kynsin hampain enkä halua heidän näkevän siitä heikommasta äidistä merkkiäkään tai ainakaan montaa. Heille olen onnistunut kasvattamaan hyvän itsetunnon, vaikka omani ei ole häävi.
Välillä vain tulee näitä heikkoja hetkiä, jolloin vahingossa paljastan heikkouteni. Heti hyeenat hyökkää, mutta onneksi löytyy vielä noita lämpimiäkin sieluja.
ap
Mulla on sulle neuvo: ala näkyväksi. Olen kokeillut muutaman kerran eikä ole kivaa kun kritiikkia ja katseita satelee niskaan, mutta nyt kun mietin niin siihen tottuisi, parkkiintuisi. Kun näkymätön näkyy ja kuulumaton kuuluu niin se herättää aluksi närää. Vaikka siis ei sanoisi mitään muuta kuin että päivää
esim. MLL tarvitsee vapaaehtoisia. Tee itsestäsi tärkeä!
Et vain ole löytänyt sitä sinun tapaasi elää. Alapas etsiä.