Gallup: Kestovaippa
Mitä sinulle tulee mieleen kestovaipoista ja kestovaippailusta?
Kommentit (4)
Meillä kestovaippaillaan ja käytetään kantoliina, ja huomaan että jotkut pitävät minua jonain eko äitinä. Totuus on että olen tavis äiti, joka haluaa säästää rahaa ja tietty myös luontoa.Nykyajan vaipat on myös niin ihania että kestoilusta on tullut lähinnä harrastus.
Tulee ekaks mieleen, siis musta on tosi hauskaa laitella vauvaa erinäköisiin söpöihin vaippoihin, kun ne ei tunnu vaipoilta vaan lähinnä on sama asia kun pukisi vaatteita:)
Myös minä rakastan kaikennäköistä puuhailua ja sitä riittää kestovaippailussa, niiden teko, peseminen ym
Että sellaista..
On ihanaa, kun voi pyöritellä käsissään vaippoja ja pohtia, laittaisko vaaleanpunaisen taskuvaipan, viidakkokuvioisen kuoren vaiko harsot ja peikkohahtuvat... Vähän toista kuin valkea Pampperssi!
Ensimmäisenä mieleen tulee rahan säästö ja seuraavaksi ekologiset seikat. Tokihan tuo pyykinpeseminen kuuluu asiaan, mutta minä en ole kokenut sitä mitenkään liian raskaaksi toimeksi lapsen hoidon ohella. Meillä siis kestoillaan. Tosin kertiksiäkin varastossa on ja niitä käytetään reissussa ollessa.
Hörhöksi en tunnustaudu, pihiksi vain :)