Voiko ruokaöljyllä rasvata ovien saranoita?
Kommentit (14)
Itse olen ainankin rasvannut ruokaöljyllä ja hyvin on toiminut!
Jeesusteippiä
Nippusiteitä
Ruokaöljyä
Fairy
Ruokailuveitsi
Ruokapöydän tuoli
Näillä pärjää
olen rasvannut hätätilanteessa ja tosiaan, hyvin toimi.
MIKSI mielestäsi ei voisi? Rasva kuin rasva, liukastaa paikat. Pelkäätkö että se homehtuu tms? Miksi siis EI voisi? Miksi et uskaltanut edes kokeilla?
Kyselen ihan ilman sarvia ja hampaita... Ja vastaus on, että siis totta kai voi.
ainoa öljy jolla kannattaa voidella saranoita on teräketjuöljy, oikea voiteluaine saranoihin on vaseliini.
Öljyt eivät kuulemma pysy tarpeeksi hyvin saranoissa
käy kaikki öljyt, aseöljyäkin on kokeiltu ja sekin toimi.
Pirkka luomuoliiviöljyä lasten turvaportin saranaan...!
Tietenkään se ei pysy kovin hyvin saranoissa, mutta auttaa silti joksikin aikaa!
ainoa öljy jolla kannattaa voidella saranoita on teräketjuöljy, oikea voiteluaine saranoihin on vaseliini. Öljyt eivät kuulemma pysy tarpeeksi hyvin saranoissa
Nämä parhaita , tai kai ne ovat oikeastaan samaa ainetta. Enkä kysynyt mieheltä, vaan ihan itse päättelin, vaikka kyllä paremman puutteessa olen öljynnyt melkein millä tahansa. Paitsi fairyllä, kun se ei ole öljyä ja muutenkin inhoan sen aineen hajuakin. Ei kuulu minun työkalupakkiini, mutta ruokaveitsen sijasta siihen kuuluu kunnon teräväkärkinen puukko, jolla voi väännellä ruuvejakin ja pesuaineena mäntynestesaippua.
koska se on sopivassa teräväkärkisessä pullossa, josta on helposti siisti laittaa.
Ap