Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten asennemuutos tehdään?

Vierailija
04.09.2011 |

Usein saa neuvoksi ja ohjeeksi muuttaa omaa asennetta jotain asiaa kohtaan. Onko se teille helppo juttu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aletaan tietoisesti ajatella asiasta eri tavalla, etsiä uusia puolia ja näkökulmia.

Riippuu tietysti asiasta ja tilanteesta, onko se helppoa vai ei.

Vierailija
2/4 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä pohdin minäkin! 

Eli il miten se asennemuutos konkreettisesti tehdään?

se että on kylmää, sateista ja oon flunssainen, ei siitä miksikään muutU. Miten sitä asennetta sitten muutetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse mietin, mikä on minun ongelma. Tunne vai tilanne, joku henkilö, sukulainen? Lapsuus, työpaikka, puoliso? Ja mikä niissä asioissa mättää? Mitä itse koen, että mihin haluan itsessäni muutosta? Vaikka sitten itsestä plussat ja miinuukset paperille, niin alkaisiko sitten aukenemaan?Jos sieltä löytyy enemmän miinusta, niin onko vaan päivä huono, tai jos tilanne jatkuu, niin ehkä tarpeellista miettiän itsetunto asiaa. Googleta eri tunteita tai ongelma-asioita. lainaa myös kirjoja mistä tahansa asiasta.

Jos asia on se kuten tuossa ylläoleva sanoo, eli positiivisuuden puute, niin yksi kirja on Pekka Hämäläisen "Positiivisuuden mahtava voima". Itse yritin sitä ensin lukea jonkun verran, ei napannut. Sitten luin sisällysluetteloa ja aloitin muualta kuin alusta, niin johan alkoi kirja tuntumaan hyvältä. Tuossa välissä saattoi olla pari vuotta, ennenkun kokeilin kirjaa uudestaan.

Vierailija
4/4 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja numero 5 jatkaa, ei todellakaan ole helppoa, tosin tässä keski-iässä on yhtä sun toista itsestä riipumatonta asiaa, mitkä vaikuttaa omaan elämään. Ja sitten oma tilanne vaikuttaa perheeseen. Nuorempana olisi voinut olla helpompaa, ehkä? No parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Kyllä se ehdottomasti ON mahdollista, ja pääasia, että sen muutoksen tekee siksi, koska itse haluaa sitä, ei missääntapauksessa sen takia että joku muu ei ole sinuun tyytävinen.

ps.kirjastosta kannattaa myös kysellä köökkipsykan kirjoja!

Tsemppiä!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi