Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavien lasten vanhemmat myös lihavia?

Vierailija
04.09.2011 |

Onko näin?

Oletko lihava ja onko lapsesi lihava vai toisin päin - onko lapsesi lihava ja sinä normaali vai oletteko molemmat läskejä? Normaalipainoisten/alipainoisten lasten normaalipainoisten/alipainoisten vanhempien ei tarvitse vastata.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ystäväni tosi hoikka, lapset myös. Ovat lastensuojelun asiakkaita(mm. köyhyyden vuoksi ja entinen mt-ongelma taustalla) ja sossu epäilee vahvasti, että äiti ei anna lapsille ruokaa riittävästi...Vaikka näkee, että selkeästi äitinsä ruumiinrakenne näillä lapsilla. Itse olen pulska, lapsi taipuvainen pulskuuteen, joten saa olla tarkkana. Kannustamme lasta liikkumaan paljon.

Vierailija
2/19 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta painoa on kertynyt vasta aikuisena, vielä 28 v painoindeksi oli alle 20.

Lapset ovat hoikkia/normaalipainoisia, ja olen tarkka ruokailuista. Perheen isä on ylipainoinen. Jos en rajoittaisi tiettyjä juttuja, lapsillamme voisi olla paino-ongelmia. Isä on ollut pyöreä lapsesta asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ollaankin lihavia miehen kanssa. Yritetään kyllä laihduttaa miehen kanssa.

Vierailija
4/19 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite lihava bmi n.34.lapset tyttö 8-v 135 cm ja 28 kg ja tyttö 6-v 120 cm ja 17,6 kg....

Vierailija
5/19 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista toinen hoikka, toinen pyöreä. Suora korrelaatio.

Vierailija
6/19 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis perheen äiti. Mun BMI heittelee 18-30 välissä. Laihdutan ja lihon.

Mies on iso, ei mikään kukkakeppi mutta ei rantapallokaan. Eikä bodari. Mahaa kertynyt vähän.

Vanhempi lapsemme paisuu vuosi vuodelta enemmän, vaikka vuosi vuodelta sen syömisiin kiinnitetään enemmän huomiota.

Nuorempi lapsemme on normaali, jopa hoikka. Syö enemmän kuin vanhempi lapsi.

Vierailija
7/19 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on normaalipainoinen, samoin lapsista kaksi, yksi on normaalipainon ylärajoilla vaikean liikuntavammansa takia ja yksi lapsi on lievästi ylipainoinen.

Itse olen lapsena ollut alipainoinen ja nuorena aikuisena vielä ihan reilusti normaalipainossa. Olen lihonut myöhemmällä aikuisiällä ja osin omasta syystä. Lapsen ylipainon takana on osin vaikea sairaus.

Vierailija
8/19 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä normaalipainoinen ja toinen lapsi hoikka. Isä pyöreyteen taipuvainen normaalipainoinen. Samaa ruokaa ja suhteessa samoja määriä syömme kaikki.

Vierailija
9/19 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ruokailutottumukset periytyy

siitä vaan kelloksraiskrispiissejä vetämään aamuin illoin!

Vierailija
10/19 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti hoikka, isä lihava, toinen lapsi hoikka, toinen lihava.

Itse olen laiha, joka ei liho.

Vierailija
11/19 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapset olleet painossa -10 %:n käyrillä koko ikänsä. Koskaan en ole syömisiä lapsilta rajoittanut, paitsi ettei joka päivä syödä herkkuja. Herkkupäivinä ovat saaneet syödä herkkuja sen minkä jaksavat, mutta aika vähän jaksavat (esim. iso karkkipussi kestää viikkoja). Omien lasten perusteella en käsitä mistä niitä ylipainoisia lapsia tulee?!

Vierailija
12/19 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lapsista alipainoinen muut hoikkia.

omat vanhempani ovat alipainoisia.

Vierailija
13/19 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapset olleet painossa -10 %:n käyrillä koko ikänsä. Koskaan en ole syömisiä lapsilta rajoittanut, paitsi ettei joka päivä syödä herkkuja. Herkkupäivinä ovat saaneet syödä herkkuja sen minkä jaksavat, mutta aika vähän jaksavat (esim. iso karkkipussi kestää viikkoja). Omien lasten perusteella en käsitä mistä niitä ylipainoisia lapsia tulee?!

olet lihonut ylipainoiseksi.

Vierailija
14/19 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isompi -10-käyrällä ja pienempi -18-käyrällä.

Me vanhemmat olemme ylipainoisia.

Isommalla lapsellamme on selvästi ongelmia herkkujen kanssa. Käy kaapeilla ja jos löytää keksipaketin, yrittää heti syödä. Syömme herkkuja kohtuudella mutta vanhempi lapsistamme ei kykene yhtään kontrolloimaan itseään. Jotakin on siis kasvatuksessa mennyt pieleen. :(

Vierailija
15/19 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuppaa vähän pulskistumaan, jos ei pidä varaansa.

Lapsista yksi on alipainoinen rimpula (aina ollut), yksi normaalipainoinen lihaksikas (aina ollut) ja yksi lievästi ylipainoinen tai siinä ja siinä rajoilla, semmonen jässikkä (aina ollut)

Tiedä sit tuosta normaalista tenavasta kenen geenit se on saanut :D Jotain hyppygeenejä varmaan, kun on ikäisekseen aika pitkäkin ja me vanhemmat ollaan aika pätkiä molemmat. :P

Vierailija
16/19 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies hieman viime vuosina pyöristynyt, mutta saattaa vielä normaalipainon puolella olla. Lapsista vanhempi on selvästi tullut muhun. Ei ole lihava, mutta kyllä keskivertoa pyöreämpi. Painoa hälle kerääntyy todella helposti. Nuorempi lapsi on normaalipainoinen ja voi selvästi huolettomammin syödä mitä sattuu.

Vanhempi lapsista liikkuu enemmän kuin nuorempi. Molemmat syövät suunilleen saman verran (myös herkkuja). Herkkuja tosiaan rajoitetaan rankalla kädellä. Jos ei rajoitettaisi niin vanhempi söisi varmasti paljon enemmän kuin nuorempi. Ikää on sen verran vähän että eivät voi syödä salaa (alle kouluikäisiä).

Vierailija
17/19 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat normaalin painoisia.

Vierailija
18/19 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen, samoin mieheni ja kaikki kolme lasta.

Vanhin on reilusti ylipainoinen mutta pienemmät vain lievästi.

Vierailija
19/19 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat lihavia, adoptoitu lapsi lihava. Ne geenit...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä