Miksi puolituttu mies haluaa kertoa minulle henkilökohtaisia ja arkaluontoisia asioitaan?
Pitääkö hän minua luotettavana ystävänä, vai onko taustalla muutakin kiinnostusta? Vai mistä tällainen voi johtua?
En tiedä miten kieltäytyisin fiksusti kunniasta kuunnella hänen juttujaan. En haluaisi olla töykeä, koska kyse on kipeistä asioista. Toisaalta en halua olla ilmainen terapeuttikaan enkä varsinkaan ole romanttisesti/seksuaalisesti hänestä yhtään kiinnostunut.
Olisin tyytyväinen, jos olisimme vain tavallisia kavereita, hyvän päivän tuttuja.
Kommentit (3)
voi kokea helpompana avautua sellaiselle, joka ei ole omassa elämässä kovin läheinen. Itsekin tiedän jo paljon asioita lähes tuntemattomasta uudesta luokkakaveristani ja olen huomannut itsekin joskus avautuvani herkästi melkein vieraille, eikä siinä välttämättä ole ollut mitään romanttista takana.
Siinä tapauksessa johtuu siiitä, että hän on täysin rajaton ihminen ja purkaa tuntikausia henkilökohtaisia asioitaan kelle vaan, mutta yleensä kuitenkin naisille. Suurin osa jutuista keksittyjä tai totuutta vain nimeksi, puhumalla ja puhumalla loputtomasti omaa valhettaan yrittää tehdä siitä totta.
Kokeile, ettet suostu enää kuuntelemaan tai ala kyseenalaistaa sitä mitä tekee.
Voi olla että pitää luotettavana ystävänä. Joskus miesten on helpompi kertoa em. asioita puolitutulle naiselle kuin esim. työkavereilleen.