Naapurin kissa paskoo pihallemme, mitä voimme tehdä?
Onko jotain ainetta mitä kissa kaihtaisi? Vai loukutanko ja vien löytöeläinkotiin? Alkaa suututtaa jatkuva kissanpaskassa kävely, varsinkin kun on pieniä lapsia. Äsken juuri ajoin nurmikon ja kolmet paskat oli takapihalla.
Kommentit (103)
oman napansa sankareilta, jotka ilmeiseti luulette että maapallo on tehty vain ihmistä varten. Itse suosittelisin kissaongelmassa kääntymään ensin sen naapurin puoleen. Kissakarkotteita myöskin myydään ihan lemmikkitarvikeliikkeissä,ja esim. etikka ajaa myös saman asian. Muista, että kissan tappaminen on rikos ja kiduttaminen tuomittava eläinrääkkäys ihan eläinsuojelulaissa. Pitäisiköhän kokeilla sitten samoja konsteja naapuruston kakaroihin jotka pomppivat meidän pihamaalla??? Tehdä huvikseen aiheeton ilmoitus vaikkapa lastensuojeluun vanhempien ryyppäämisestä ja huumeiden käytöstä?? Kiusa se on pienikin kiusa. Onko kyvyt asialliseen ongelmanratkontaan todella noin puutteelliset kun ensin on mielessä väkivalta elukkaa kohtaan? Vähitellen alkaa v***taan kaikki kissan ja koiranpaskoista valittavat inisijät. Maailmassa on pahempiakin juttuja! Keskittykää jälkikasvuunne jotka potkii mummoja kylillä ja imppaa liimaa!
Kenenkään ei todellakaan tarvitse sietää sun lemmikkejäs paskomassa toisten pihoille sen takia, että Afrikassa nähdään nälkää.
Mitä vittua sinä muille valitat siitä, että et osaa itse hoitaa lemmikkejäsi?? Ja ne lapset varmaan pysyy pios teidän pihoiltanne ihan sanomisella, tai venhmmille sanomisella, toisin kuin ne perkeleen kissat.
Meidänkin pihalta alkaa kohta kissoja hävitä, ja se ei ole kenenkään muun vika kuin kissojen omistajien.
eläinaktivisti kun vertaan kissaa lapseen?
Kissa on TUHOELÄIN.
Ja oikeastaan ihan sama mitä vingut, meidän pihasta lähtee kissat kyllä täst eteenkin päin, ja ne ei todellakaan lähde mihinkään löytöeläintoimistoon, ja arvaa mitä? KUKAAN EI TIEDÄ!! =)))
Pitäkää kissanomistajat ne kattinne kiinni, niin ei tule surupuseroon!Jos käy vähän töhertelemässä autoja tai hajottamassa pihakeinuja? Saako senkin siis poistaa päiväjärjestyksestä? Kukaan ei tiedä, pitäisivät vanhemmat vain lapsistaan huolta.
Ihan sairaita ihmisiä olette. Toivottavasti teillä ei ole lapsia.
Taidat olla koiranomistaja....
Kissa on siisti eläin joka peittelee jätöksensä.
Oletko ihan varma että asialla on ollut kissa?
Meidän naapuri oli varma, että meidän kissa kävi asioilla heidän terassillaan, kunnes näki siilin itse teossa..
Entisen (onneksi entisen) naapurin kissa tykkäsi käydä kakkimassa meidän kukkapenkkiimme.
'Peitteli' kikkareensa siten, että vähän aikaa kuopi takajaloillaan siinä kakkansa likellä. Lehdet siinä vähän heiluivat, mutta ei kakka peittynyt. Usein ei kuopinut edes niihin kikkareisiin päin, mutta kuopi kuitenkin.
miten naapurit reagoi kun ne pikku mussukat töhertelee autoja ja hajottaa pihakeinuja.
Jos käy vähän töhertelemässä autoja tai hajottamassa pihakeinuja? Saako senkin siis poistaa päiväjärjestyksestä? Kukaan ei tiedä, pitäisivät vanhemmat vain lapsistaan huolta. Ihan sairaita ihmisiä olette. Toivottavasti teillä ei ole lapsia.
Kenelle hän voisi valittaa?
Niinpä, kun sillä ei ole omistajaa kuten kissalla..... kuten ei ole linnuilla, siileillä, hiirillä yms. Eli turha vetään kissaongelmaan mukaan luonnonvaraisia eläimiä.
Kissa on siisti eläin joka peittelee jätöksensä.
Oletko ihan varma että asialla on ollut kissa?
Meidän naapuri oli varma, että meidän kissa kävi asioilla heidän terassillaan, kunnes näki siilin itse teossa..
Entisen (onneksi entisen) naapurin kissa tykkäsi käydä kakkimassa meidän kukkapenkkiimme.
'Peitteli' kikkareensa siten, että vähän aikaa kuopi takajaloillaan siinä kakkansa likellä. Lehdet siinä vähän heiluivat, mutta ei kakka peittynyt. Usein ei kuopinut edes niihin kikkareisiin päin, mutta kuopi kuitenkin.
Ei kuulosta kissan tekosilta.
meillä sama juttu. Korjaamiseen menee muutama sekunti. Kissa muuten on ihana, käy aina moikkaamassa meitä ja lapsia, joskus hätä yllättää ja kakka tulee. Sellaista se elämä on.
Eli korjaa kakka pois. Se ei ole hirveä työ.
Prinsessalle se voi olla haastava homma. Ethän sinä ap ole prinsessa?
Suhteuta nyt vähän nämä asiat ennenkuin aloitat lapsellisen riidan naapurisi kanssa.
mutta silti kissat meidän pihalla kävi. Eli loukulla vain kiinni ja löytöeläinkotiin - nyt ei ole enää kissoja näkynyt (tosin useampikin katteja sai loukuttaa ja yhden useampaankin kertaan).
että jos on tiedossa että kissa on jonkun oma, ja varsinkin KUN tiedätte kenen se on, on laitonta napata jonkun lemmikki ja viedä se pois. Saattaa ropsahtaa syyte. Ja vois pikkasen ajatella sitä kissaakin, ei se nyt kisuallaan just teidän pihalle pasko. Miten olis jos keräät ne paskat pois, onpa kova homma! Ja naapurille voi käydä puhumassa asiasta.
Minä en nimittäin niihin raskaana ollessani (enkä mielellään muutenkaan) koske. Ja mistäs tiedät kuinka paljon niitä p*skoja on? Olen puhunut ongelmasta erittäin asiallisesti naapurin kanssa, joka on sitä mieltä ettei heidän kisunsa käy missään muualla jätöksiään tekemässä kuin ikiomassa hiekkalaatikossaan. No, minä olin kissan moneen otteeseen nähnyt itse teossa, joten tiesin asian todellisen laidan. Koska naapuri ei halunnut asialle mitään tehdä ("en voi pitää kissaa koko päivää sisällä") niin päätimme hoitaa asian itse. Eivät ole koskaan kyselleet sen tarkemmin siellä löytöeläintalossa, kun olen kissat vienyt. Aina on riittänyt löytöpaikka ja sen lisäksi olen vain kertonut totuuden eli ovat olleet irti ja tulleet meidän pihalle sotkemaan. Näistä useammasta kiusankappaleesta tunnistin vain sen yhden, joka on naapurin (ei rajanaapuri); muut kissat ovat olleet meille ihan vieraita... Piha on meidän eikä sinne kissoja tule, ellemme niin halua (kumpikaan meistä ei voi muutenkaan sietää kissoja).
Meillä on pieniä lapsia, joiden leikkipaikalle/hiekkalaatikkoon en mitään kissanp*skoja halua - ehkä se on joistakin käsittämätöntä... Eikä hiekkalaatikon hiekkojen vaihtaminenkaan ole ihan halpaa - meillä on hiekkalaatikkoon suojus mutta aina sitä ei tule päivällä laitettua paikoilleen (yöksi aina laitetaan). Minusta on naurettavaa puolustella lemmikkejään laiminlyöviä ihmisiä - mitään ongelmaa ei olisi, jos he huolehtisivat lemmikeistään niin kuin pitäisi.
ap tuskin uskaltaa aloittaa sotaa naapurinsa kanssa. Kunhan täälä kiukkuilee. Eiköhän ap:n kiltti mies joudu siivoamaan kakat pois.
Kakkojen siivoamiseen menee muutama sekunti, kuten joku jo sanoikin. Ei hirvittävän iso homma.
Jos on hienohelma, niin ehkä on.
Muovipussi vaan käteen ja kouhaiset ne kakkakikareet pussiin ja pussin suu kiinni. Ei ole hengenvaaraa raskaana olevallekaan.
Muistahan pestä salaatti 15 min juoksevan veden alla ettet saa samaa pöpöä mitä kissan kakasta saattaisit saada. Tai höyrytä kasvikset vähintään 5 minuuttia että tuo kamala listeria tuhoutuu.
Listerian saatat saada myös nurmikkoa leikatessa. Ei se pöpö pelkästään kissojen kakkassa elä.
Vedä syvää henkeä ja rauhoitu nyt hienohelma. Tee mitä on tehtävä:
- siivoa kakka ennenkuin lapsesi koskee siihen ja lopeta uikutus.
T: 11cm mies
eiköhän tässä todellisuudessa jokainen siivoa paskat vähin äänin ja tervehdi naapuriaan tulevaisuudessakin.
On mitätön syy aloittaa riita naapurin kanssa, jonka kanssa joutuu elämään vierekkäin pitkään.
Onhan tuo aika ikävää, mutta maailmassa on ikävämpääkin, kuin pieni kissan uloste. Ap taitaa hieman provosoida ja antaa itsestään pikkumaisen kuvan.
ap tuskin uskaltaa aloittaa sotaa naapurinsa kanssa. Kunhan täälä kiukkuilee. Eiköhän ap:n kiltti mies joudu siivoamaan kakat pois.
Kakkojen siivoamiseen menee muutama sekunti, kuten joku jo sanoikin. Ei hirvittävän iso homma.
Jos on hienohelma, niin ehkä on.Muovipussi vaan käteen ja kouhaiset ne kakkakikareet pussiin ja pussin suu kiinni. Ei ole hengenvaaraa raskaana olevallekaan.
Muistahan pestä salaatti 15 min juoksevan veden alla ettet saa samaa pöpöä mitä kissan kakasta saattaisit saada. Tai höyrytä kasvikset vähintään 5 minuuttia että tuo kamala listeria tuhoutuu.Listerian saatat saada myös nurmikkoa leikatessa. Ei se pöpö pelkästään kissojen kakkassa elä.
Yksi kysymys: entäs jos lapsi "löytää" sen kakan ensin? Vai ajatteletko että aina kun tulemme OMALLE pihalle niin tehdään kakkatarkastus?
Minulla ei ole kissaa, joten en halua kissanpaskaakaan. Hoitakoon kissanomistajat ne paskatkin.
Minkä takia muuten kissanomistajat saisivat päättää minun puolestani mitä haluan pihalleni? Kuka heille sen vallan antaa?
Jos on hienohelma, niin ehkä on.Muovipussi vaan käteen ja kouhaiset ne kakkakikareet pussiin ja pussin suu kiinni. Ei ole hengenvaaraa raskaana olevallekaan.
Muistahan pestä salaatti 15 min juoksevan veden alla ettet saa samaa pöpöä mitä kissan kakasta saattaisit saada. Tai höyrytä kasvikset vähintään 5 minuuttia että tuo kamala listeria tuhoutuu.Listerian saatat saada myös nurmikkoa leikatessa. Ei se pöpö pelkästään kissojen kakkassa elä.
Yksi kysymys: entäs jos lapsi "löytää" sen kakan ensin? Vai ajatteletko että aina kun tulemme OMALLE pihalle niin tehdään kakkatarkastus?
Minulla ei ole kissaa, joten en halua kissanpaskaakaan. Hoitakoon kissanomistajat ne paskatkin.
Minkä takia muuten kissanomistajat saisivat päättää minun puolestani mitä haluan pihalleni? Kuka heille sen vallan antaa?
eiköhän tässä todellisuudessa jokainen siivoa paskat vähin äänin ja tervehdi naapuriaan tulevaisuudessakin.
On mitätön syy aloittaa riita naapurin kanssa, jonka kanssa joutuu elämään vierekkäin pitkään.
Onhan tuo aika ikävää, mutta maailmassa on ikävämpääkin, kuin pieni kissan uloste. Ap taitaa hieman provosoida ja antaa itsestään pikkumaisen kuvan.
mutta minä kyllä siivoan ne paskat ja vien takaisin kissanomistajalle. Reilu meininki.
ei käy enää.
Ei huomannut erään kerran, että koiramme tuli pihalle. Kissa hävisi.
Ja mainittakoon, että piha on siis oma, aidattu piha, joten koira oli ihan laillisesti vapaana.
Kävin kertomassa omistajalle, että näin kävi. Kehoitin, että jos uuden kissan ottaa, niin ei päästä sitä ainakaan meidän pihalle paskomaan.
Minulla ei ole kissaa, joten en halua kissanpaskaakaan. Hoitakoon kissanomistajat ne paskatkin.Minkä takia muuten kissanomistajat saisivat päättää minun puolestani mitä haluan pihalleni? Kuka heille sen vallan antaa?
Pienet vauvat konttasivat samassa tilassa, jossa saattoi olla aasi tai lampaita.
Kakka on ihan luonnollinen osa elämää. Jos lapsi löytää kakan niin mikä on pahinta mitä tapahtuu?
Olen muuten syönyt vauvana hevosen paskaa tallilla enkä kuollut siihen. Tästä kertoi isäni minulle. Itse en asiaa muista, mutta isää se vielä hymyilytti.
Esteettisesti kura on yhtä sottaisaa vaatteille, kuin paska. Että ei kannata laskea lasta pihalle. Voi mennä vaatteet kuraan.
Tietenkin voit ja saat toki vahtia lapsesi puhtautta silmät kovana, mutta luulisi sinulla olevan muutakin tekemistä.
Voithan aina kylvettää lapsesi, jos hän likaantuu.
En ymmärrä tätä hysteriaa?
t: 11cm mies
Onhan tuo aika ikävää, mutta maailmassa on ikävämpääkin, kuin pieni kissan uloste. Ap taitaa hieman provosoida ja antaa itsestään pikkumaisen kuvan.mutta minä kyllä siivoan ne paskat ja vien takaisin kissanomistajalle. Reilu meininki.
Sanoisit edes moi tai nyökkäisit. Ei niin ujo voi olla ihminen etteikö naapuriaan tervehtisi.
ei käy enää.
Ei huomannut erään kerran, että koiramme tuli pihalle. Kissa hävisi.Ja mainittakoon, että piha on siis oma, aidattu piha, joten koira oli ihan laillisesti vapaana.
Kävin kertomassa omistajalle, että näin kävi. Kehoitin, että jos uuden kissan ottaa, niin ei päästä sitä ainakaan meidän pihalle paskomaan.
Katsoppa ettei noin käy minun naapurina. Voi olla seuraamukset aika kovat. Tämä on varoitus.
Minulla ei ole kissaa, joten en halua kissanpaskaakaan. Hoitakoon kissanomistajat ne paskatkin.Minkä takia muuten kissanomistajat saisivat päättää minun puolestani mitä haluan pihalleni? Kuka heille sen vallan antaa?
Pienet vauvat konttasivat samassa tilassa, jossa saattoi olla aasi tai lampaita.
Kakka on ihan luonnollinen osa elämää. Jos lapsi löytää kakan niin mikä on pahinta mitä tapahtuu?
Olen muuten syönyt vauvana hevosen paskaa tallilla enkä kuollut siihen. Tästä kertoi isäni minulle. Itse en asiaa muista, mutta isää se vielä hymyilytti.Esteettisesti kura on yhtä sottaisaa vaatteille, kuin paska. Että ei kannata laskea lasta pihalle. Voi mennä vaatteet kuraan.
Tietenkin voit ja saat toki vahtia lapsesi puhtautta silmät kovana, mutta luulisi sinulla olevan muutakin tekemistä.
Voithan aina kylvettää lapsesi, jos hän likaantuu.En ymmärrä tätä hysteriaa?
t: 11cm mies
Kuran saa myös paljon helpommin pois kengän pohjasta.
Et vastannut kysymykseeni joka kuului näin: Minkä takia muuten kissanomistajat saisivat päättää minun puolestani mitä haluan pihalleni? Kuka heille sen vallan antaa?
Eläinsuojelulain 15§:n mukaan irrallaan tavatun lemmikin saa ottaa kiinni ja toimittaa kunnalliseen talteenottopaikkaan tai löytöeläinkotiin.
Että oliko se nyt niin laitonta taas. Eli miksi kirjoittaa ollenkaan, kun ei oikeasti tiedä faktoja yhtään ?