Joo, mä tiedän olevani kauhea läski. Mutta onko näitten kahden kuvan
välillä teidän mielestänne _mitään_ eroa? Kun mä en huomaa itse kuvista eroa, vaikka vaaka väittää että ekan ja tokan kuvan välissä on -16kg. Vai mun päästäkö se kaikki läski on kadonnut.. kasvot nimittäin on paljon kapeemmat kuin aiemmin ja kaksoisleuka pienempi.
http://www.aijaa.com/v.php?i=009728621732.jpg
Kommentit (33)
Mulla kyse on paljon pienemmistä numeroista, olen puolessa vuodessa tiputtanut 5 kiloa. Määrä, josta olen kuvitellut, ettei kukaan edes huomaa sitä. Ihannepainoon olisi matkaa vielä kolmisen kiloa. Itsekään en huomaa eroa peilin edessä, mutta vaatteista kylläkin. Ja kesäloman jälkeen kun palasin töihin, useampikin työkaveri ja mm. päiväkodin tädit huomauttivat muutoksesta. Joten uskottava kai se on, vaikka oma pää meinaa väittää vastaan.
Eli siis jotain on ihan oikeasti tapahtunut.. mulla on tää kaikki käynyt niin hitaasti, etten itse todellakaan tajua muutoksia suuntaan tai toiseen. Tai no joo, vaatteet roikkuu epämiellyttävästi mutta silti tuntuu etten oo laihtunut yhtään. Vuosi takana, loppuelämä edessä.
t.ap
No on tapahtunut, onnittelut. :)
Mutta jotenkin kuulostaa tutulta tuo, että omasta mielestä missään ei näy muutosta. Itse olen laihduttanut tähän mennessä 30 kg ja jotenkin vieläkin tuntuu, että mitään ei ole ulkonäölle tapahtunut. Joo, moni sanoo että olet laihtunut tosi paljon, vaaka näyttää pienempää lukua, mittanauha näyttää pienempiä lukuja, vaatekoko pienentynyt parillakin numerolla, mutta peilistä näkyy se sama überpläski kuin ennenkin. :D
Joskus hyvinä päivinä toki näen pilkahduksen tuloksista. :D Onhan minulla toki vielä iso urakka edessä pudotusta, mutta ei nyt sekään ole se syy miksi en näe muutosta. Mutta ehkä vielä jonakin päivänä silmä tottuu. :)
Ykköskuva näyttää huomattavan ylipainoiselta. Kakkoskuva on oikein sievä.
että uudessa kuvassa istuvammat alusvaatteet. Mies totesi, että eka kuvassa tasapaksut ja toisella kurvikas :).
Onnittelut kovasti itsekurista!
Kakkoskuvassa on itseasiassa pienemmät alusvaatteet ;D
Ja mitä niistä jaloista?
että uudessa kuvassa istuvammat alusvaatteet. Mies totesi, että eka kuvassa tasapaksut ja toisella kurvikas :).
Onnittelut kovasti itsekurista!
Itse kai tiedät oletko läski vai et.
toisessa kuvassa vois olla painoa lähemäs 90kg ja toisessa jotain 75kg. ihoki sileämpi ja ei niin muhkurainen yms
kaventunut ja kiinteytynyt :) Tsemppiä jatkoon!
toisessa kuvassa vois olla painoa lähemäs 90kg ja toisessa jotain 75kg. ihoki sileämpi ja ei niin muhkurainen yms
Joten olet toisessa kuvassa sellainen kiinteämpi. En osaa selittää paremmin =D
Ei voi kyllä sanoa, että painonpudotus juuri näkyisi. Rusketus jo itsessään tekee hoikemman ja kauniimman näköiseksi. Mutta ehkä olet kiinteämmän näköinen. Sumea kuva tosin peittää muhkurat.
Toinen mokoma 16 kg pois niin olet jo hoikka lady. Tsemppiä!
Eli siis jotain on ihan oikeasti tapahtunut.. mulla on tää kaikki käynyt niin hitaasti, etten itse todellakaan tajua muutoksia suuntaan tai toiseen. Tai no joo, vaatteet roikkuu epämiellyttävästi mutta silti tuntuu etten oo laihtunut yhtään. Vuosi takana, loppuelämä edessä.
t.ap
on HUOMATTAVASTI pienempi nainen kuin ensimmäisessä kuvassa. Jatka vaan samaan malliin!!!
Ihan selvästi, onnittelut, ja jatka samaa rataa! Tsemppiä! :)
vatsa pienentynyt selvästi.
onnittelut! millähän minäkin saisin laihdutettua..tai siis inspistä.
Enpä odottanut tämmöisiä palautteita :) Kiitos, näillä tsempeillä taas uusin voimin eteenpäin :)
On muuttunut kun paino tippunut ton 16 kiloa?
Ja joo, ekassa kuvassa todellakin pahasti ylipainoinen, eikä tuo kuva edes ole otettu ihan laihiksen alussa. Silloin oli jo itselläkin todella paha olla, tuntui että selällään ollessa tukehtuu niitten läskien alle :(
Enhän mä hoikka tai edes normipainoinen ole vieläkään, mutta toivottavasti jonain päivänä sitäkin sitten jo.