Joo, mä tiedän olevani kauhea läski. Mutta onko näitten kahden kuvan
välillä teidän mielestänne _mitään_ eroa? Kun mä en huomaa itse kuvista eroa, vaikka vaaka väittää että ekan ja tokan kuvan välissä on -16kg. Vai mun päästäkö se kaikki läski on kadonnut.. kasvot nimittäin on paljon kapeemmat kuin aiemmin ja kaksoisleuka pienempi.
http://www.aijaa.com/v.php?i=009728621732.jpg
Kommentit (33)
ennen ja jälkeen niin sitten voidaan sanoa.
Kun olin jo vähän laihtunut, ostin koon 46 farkut, jotka tuolloin meni just ja just kiinni. Taisin siis olla kokoa 48 pahimmillani.
Nyt menee housut kokoa 42-44, ja nuo 46 koon housut valuu päältä pois. Että en mä tiedä, riippuu miten sen aattelee.
ennen ja jälkeen niin sitten voidaan sanoa.
Kun olin jo vähän laihtunut, ostin koon 46 farkut, jotka tuolloin meni just ja just kiinni. Taisin siis olla kokoa 48 pahimmillani.
Nyt menee housut kokoa 42-44, ja nuo 46 koon housut valuu päältä pois. Että en mä tiedä, riippuu miten sen aattelee.
En käytä mittanauhaa enkä juuri oikeastaan vaakaakaan.
Onnittelut ja tsemppiä edelleen! Mun pitäis kans saada itseäni niskasta kiinni... Sen sijaan mussutan nytkin täällä karkkia. :-(
että miten paljon olet laihtunut todella. lisäksi noita on siksikin vaikea verrata, kun jälkimmäinen kuva on otettu paljon lähempää, niin ei kerro todellisuutta.
minä huomaan ainakin eron tossa mahassa ja reisissä.
vatsa on ihan eri kokoinen uudessa kuvassa ja rintojen alla/kylkiluiden päällä on paljon pienempi makkara. Lisäksi näytät paljon kiinteämmältä -- muhkuroita on vähemmän ja olemus on paljon kapeampi ja virtaviivaisempi. Onneksi olkoon, ihan hienoa työtä olet tehnyt!
T: pt
toisessa kuvassa ylipainoinen, joka onnistuisi itselleen sopivalla pukeutumisella näyttämään jo todella hyvältä.
Vatsa on pienempi ja jalat kaventuneet ihan selvästi.
Mikä on pituutesi?
t. 96-kiloinen (kolme kiloa vasta tiputtanut mutta matka jatkuu..)
Onnea ja tsemppiä. Mullakin pitäis aloittaa kuntokuuri..
Kiinnitin huomiota ensimmäiseksi - usko tai älä - alavatsan seutuusi. Se pisti ekana silmään, sillä tokassa kuvassa kannat itseäsi ryhdikkäämmin kuin ekassa.
T. Toinen painonpudottaja
Hienoa ja tsemppiä jatkoon!