Ajatteletko/pelkäätkö koskaan, että mitä jos lapsesi sairastuisi psyykkisesti
Kommentit (9)
Veljenpoikani sairastui hiukan yli 20v, ystäväperheen poika hiukan nuorempana. Onhan niit oikeasti paljonkin tuttavapiirissä, oikeasti.
normaalius siihen vaikuta. Miksi yksi sairastuu ja muut lapset on ok, en tiedä.
itse olen sairastunut ja teen kaiken voitavani että lapset eivät sairastuisi. Pelkääminen ei auta mitään. Ei mielenterveyden häiriö ole mikään kuolemantuomio. Senkin kanssa voi elää ihan tyydyttävää elämää.
kun ei se tavallisessa perheessä ole mitenkään yleistä että lapsi pimahtaa päästään.
Enemmän masennusta ja anoreksiaa on tavallisissa perheissä. Monet peliriippuvaiset ovat myös perheistä joissa on rahaa käytettävissä.
Ja altistavat geenit eivät katso perheen normaaliutta, vaikka sinä luulet olevasi turvassa.
Minkäyyppinen lapsi oli ennen sairasumistaan luonteeltaan? Oliko mitään merkkejä, miä näin jälkikäteen olette huomanneet?Arveletko, että mitään voisi tehdä ennalaehkäisevsti. Voimia koko perheelle. Onneksi monia sairauksia hoidetaan hyvin nykyisin.
Mulla on nimittäin itsellä bipo ja muistaakseni 1/3 perityvä.
pelkään toistenkin lasten sairastumista jatkuvasti.
Yhden perheenjäsenen sairaus vaikuttaa koko perheeseen.
Kenellekään en toivo samaa.
Kyllä joskus muistan ajatelleeni, että toivottavasti ei osu omalle kohdalle. Mutta eipä sitä aina voi estääkään.
Ja mihin sairauteen? Millaisia merkkejä huomasitte aiemmin (pidemmällä ajalla)? Voimia teille.
kun ei se tavallisessa perheessä ole mitenkään yleistä että lapsi pimahtaa päästään.