äitini sanoi, että olen tyhmä maalaistyttö, jota mieheni on huijannut-
olen lainannut miehelleni kymmeniä tuhansia euroja- ja nyt se vaan tänään loppui.
t. yrittäjän kohta ex-vaimo
ps nuoremmat- olkaa fiksumpia
Kommentit (4)
Mua suututtaa, että ihmisiin uskovia sanotaan tyhmiksi tai sinisilmäisiksi. Suuttumiseni johtuu varmaan siitä, ettei kukaan koskaan opettanut, että tällaisia ihmisiä on olemassa!!!
Minutkin kasvatettiin siten, että uskoin kaikkien ihmisten olevan kuten vanhempani eli luotettavia, rehellisiä jne...
olen lainannut miehelleni kymmeniä tuhansia euroja- ja nyt se vaan tänään loppui.
t. yrittäjän kohta ex-vaimo
ps nuoremmat- olkaa fiksumpia
Harmi!
Minuakin maalaispoikaa, yksi kaupungin tyttö, onneksi ihan vähän kusetti, sain vain näpäytyksen. Ei huijaa enää kukaan, luottamus ja kauniiden puhumisella ei ole mitään takeita!
-mies-
Sitä tuppaa kuvittelemaan, että muutkin toimivat samoin kuin itse. Rehellisesti.
Ei se vain niin mene ja oppirahoja joutuu maksamaan, mutta älä silti kadota hyvyyttäsi ihmisenä tai kyynisty. Itsekin pidän ihan väkisin kiinni tietynlaisesta hyväuskoisuudesta ja optimismista, koska kitkeröityneenä loppuelämän eläminen ei houkuta.
sietorajan ja hän onkin tosi oikeassa. Koita päästä eroon miehestä ja aloittaa koko elämä alusta.