Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äitini sanoi, että olen tyhmä maalaistyttö, jota mieheni on huijannut-

Vierailija
03.09.2011 |

olen lainannut miehelleni kymmeniä tuhansia euroja- ja nyt se vaan tänään loppui.

t. yrittäjän kohta ex-vaimo

ps nuoremmat- olkaa fiksumpia

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sietorajan ja hän onkin tosi oikeassa. Koita päästä eroon miehestä ja aloittaa koko elämä alusta.

Vierailija
2/4 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua suututtaa, että ihmisiin uskovia sanotaan tyhmiksi tai sinisilmäisiksi. Suuttumiseni johtuu varmaan siitä, ettei kukaan koskaan opettanut, että tällaisia ihmisiä on olemassa!!!

Minutkin kasvatettiin siten, että uskoin kaikkien ihmisten olevan kuten vanhempani eli luotettavia, rehellisiä jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lainannut miehelleni kymmeniä tuhansia euroja- ja nyt se vaan tänään loppui.

t. yrittäjän kohta ex-vaimo

ps nuoremmat- olkaa fiksumpia

Harmi!

Minuakin maalaispoikaa, yksi kaupungin tyttö, onneksi ihan vähän kusetti, sain vain näpäytyksen. Ei huijaa enää kukaan, luottamus ja kauniiden puhumisella ei ole mitään takeita!

-mies-

Vierailija
4/4 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tuppaa kuvittelemaan, että muutkin toimivat samoin kuin itse. Rehellisesti.

Ei se vain niin mene ja oppirahoja joutuu maksamaan, mutta älä silti kadota hyvyyttäsi ihmisenä tai kyynisty. Itsekin pidän ihan väkisin kiinni tietynlaisesta hyväuskoisuudesta ja optimismista, koska kitkeröityneenä loppuelämän eläminen ei houkuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi