Tuntevatko muutkin miehet vetoa "heikkoon" naiseen
Mun puolisoni aina naureskelee, että vaikka olen hänestä kaunis meikissä jne., niin kaikkein seksikkäimmilläni olen flunssaisena, tukka pystyssä, yöpaita päällä sohvan nurkassa. Sellaisena heikkona raasuna.
Saamme tästä aina hyvät naurut, että hänellä on selvästi heikkoja ja herkkiä naisia "jahtaavan" miehen luonne, vaikka ollaankin oltu aina yhdessä. :'D Joku yltiövahva nainen ei niin kiinnostaisi.
Kommentit (73)
Kyllä . Olen herkkä ja mies ihastunut
Vidhu mitä paskaa oli tääkin aloitus.
Olette olleet aina yhdessä? Oletteko kaksoset? Siamilaiset kaksoset?
No ei tarvitse niin vakavasti aina kaikkea ottaa, haloo
No "aina" ja aina. Seiskaluokalta, olin 13v. ja hän 14v. :D Älkäähän ny hermostuko. Aloittaja
En ymmärtänyt mitä herkkää tai heikkoa on olla "tukka pystyssä yöpaidassa"?
Flunssassa voi tosin olla niin huonossa kunnossa ettei jaksa tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti melko herkkä ja tähän omakin mies on ihastunut. Ja monet muutkin. Ei se kyllä mikään hyvä juttu välttämättä ole.
Herkkyys ja heikkous eivät tarvitse olla synonyymeja keskenään.
Itse olen sekä herkkä että vahva (ja nainen).
Joko se on aloittanut sun lihottamisen? Oletko kokoa 56?
Naisen pitää olla "poikki keskeltä" eli pitää olla kapea vyötärö ja hoippua avuttomana korkeilla koroilla kapeassa hameessa sen näköisenä, ettei pääse karkuun. Sitten löytyy "suojelijoita"
Niin mä tässä makaan sohvalla ja mies tykkää kun oon vähän homssuinen, kuskaa mulle mehua ja jätskiä. :)
Ja sanoi, että oon niin söpö ja seksikäs just tälleen tässä. :'D Vaikka näytän ihan karsealta. Ja olen myös herkkä, sori nyt siitäkin. Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitää olla "poikki keskeltä" eli pitää olla kapea vyötärö ja hoippua avuttomana korkeilla koroilla kapeassa hameessa sen näköisenä, ettei pääse karkuun. Sitten löytyy "suojelijoita"
Ja niin pitkät kynnet, ettei saa edes auton ovea auki niin ei pääse pakoon. Ja mielellään puhuu jotain täysin outoa kieltä niin ei tarvitse kuunnella juttuja.
Haha, ihan perus 36/38 kokoa. Tätä menoa kyllä isompi. Aloittaja
Kun olin vahvimmillani, miesystävä ei tarjonnut juuri mitään - apua tai rahallisia juttujakaan. Nyt, kun olen ollut sairaana ja rahatilannekin heikko, hän kyllä tarjoaa kaikenlaista apua ja aineellista juttua ja laittaa ruokaa jne. Surullista, mutta totta.
Mulla on aina riittänyt miehiä, vaikka en ole heikko oikein millään mittarilla. Olen kaunis ja hoikka.
No miehet tietysti tykkää heikoista naisista, koska silloin miehestä on jotain hyötyä, koska naista voi auttaa ja suojella.
Oon miettinyt tuota, kun omasta mielestäni olen parhaimmillani kun olen laittautunut, niin mies aina toivoo että olisin ilman meikkejä ja hiuksetkin mieluummin sotkuisena kuin liian laitettuna. Hyvä kun pystyn itseäni edes peilistä katsomaan, jos olen kuin mikäkin mörkö. Ja sillon aina kehuu niin kauniiksi kun en ole laittautunut. En ymmärrä. Koska tiedän satavarmasti, etten ole kovin kaunis ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti melko herkkä ja tähän omakin mies on ihastunut. Ja monet muutkin. Ei se kyllä mikään hyvä juttu välttämättä ole.
Ahaa, no selittääkin paljon. Itse kun en ole sellainen herkkä ollenkaan vaan todella itsevarma ja aikaansaava.
En mä tarvi muita miehiä. :) Mulla on jo paras. Lähti lasten kanssa päiväksi retkeileen ja huomenna lähtevät taas niin saan huilata rauhassa. Aloittaja