Oikeesti tekis mieli perustaa Paska pieni elämä -blogi :D
Kertoa kaikesta rumista pienistä asioista meidän arjessa. Ottaa kuvia meidän kamalista Sotka -sisustusratkaisuista ja lapsille ostetuista kirppisrytkyistä. Ulkoa vois kuvata meidän homeista ja kuraista leikkimökkiä ja kukkatarhaa, joka on 50% rikkaruohoja.
Kommentit (12)
Mä ilmoittaudun lukijaksi ainakin heti!
Sellaistahan monen palstamamman elämä on. Sitäpaitsi paskaäitiblogi on jo keksitty ajat sitten.
jos teillä on piha mihin saa leikkimökin ja 50% kasveistakin on kukkia, niin hyvinhän teillä menee :)
Mä olen ihan sumussa mennyt vuoden enkä ole näihin blogijuttuihin perehtynyt ollenkaan. vasta löysin sen valkoinen harmaja-blogin. kiitos noista vinkeistä, nro2! varsinkin ihana tuo kalastajanvaimo. jsut tollainen mäkin haluisin olla! ihmettelen vain, miten noilla muijilla on aikaa JA rahaa blogata ja kuluttaa. ehkä äveriäät äijät elättää :) siis meneehän tohon tollaseen kodin ja perheen stailaamiseen ihan todella aikaa ja rahaa, puhumattakaan kaikkeen bloggaamiseen. kiva, että joku jaksaa.
eikä se ap:n idea huono ollut, päinvastoin! reality rules!
Toi paskamutsi oli ja meni,ihan naurettavuuksiin menee jo toi "mukahuumori"
Trollailu on hohhoijaa, mutta mukavan itseironista (ei piilokerskailevaa) blogia lukisin mielelläni.
Ihmettelin vaan, mistä tulee kauhee tupakanhaju ja miksi puuro maistuu tupakalta. Oli paksu pikimusta kerros pohjalla. Ja sitten meinasin tehdä lapsille jotain jauhepuuroa, niin sieltä paketista tupsahti pari sokeritoukkaa, joten ei syöty sitten sitäkään. Laitoin voileivät ja taaperolle sellaisen Muksu -valmispuuron.
Voisin tosiaan blogata. Mutta mä en osaa tehdä mitään hienoja sivuja. Mutta eikös se kuulu niinku asiaan? Ja en ole mikään wt, niin kuin joku paskamutsi. Enkä ole edes paska mutsi, vaan vähän onneton :D
ap.
Oikeesti kiitos tästä! Tämä viesti pelasti mieheni ja minun illan kun saimme makoiset naurut ajatellessamme tätä paska pieni elämä-blogia! Oikeesti ei olla naurettu näin varmaan vuosiin! Vielä lisäisin kyseiseen blogiin videon "päivän meikki", joka lasten häärätessä ja kiukutellessa vieressä menisi ihan vituiksi ja kuvan pohjaan palaneesta ja ylikiehuneesta aamupuurosta yms muista kivoista päivien "kohokohdista". Täydellinen vastakohta kaunispienielämä-blogille tai kalastajanvaimo-blogille yms muille, jotka haluavat ihailijoita ja jotka yrittävät antaa elämästään täydellisen kuvan!
yhdessä kuvassa kasvaa horsmat ikkunan takana, kyllä niin lämmitti mieltä kun kaikki ei ollutkaan kiiltävää unelmaa, vaan pikkuisen inhimillistä.
Oikeesti kiitos tästä! Tämä viesti pelasti mieheni ja minun illan kun saimme makoiset naurut ajatellessamme tätä paska pieni elämä-blogia! Oikeesti ei olla naurettu näin varmaan vuosiin! Vielä lisäisin kyseiseen blogiin videon "päivän meikki", joka lasten häärätessä ja kiukutellessa vieressä menisi ihan vituiksi ja kuvan pohjaan palaneesta ja ylikiehuneesta aamupuurosta yms muista kivoista päivien "kohokohdista". Täydellinen vastakohta kaunispienielämä-blogille tai kalastajanvaimo-blogille yms muille, jotka haluavat ihailijoita ja jotka yrittävät antaa elämästään täydellisen kuvan!