Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa kivaa olla opettaja, kun lukee näitä AV:n opettajavihaviestejä :(

Vierailija
03.09.2011 |

Persuakin pahempi on vain opettaja.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ett vanhemmat yrittävät sysätä koko kasvatusvastuun koululle ja opettajalle, jonka yksin pitäisi sitten kasvattaa ja ohjeistaa koko 30 oppilasta elämään, kun vanhemmat ei ehdi omilta harrastuksiltaan ja menoiltaan.

PAitsi että se pitäisi tehdä pilkulleen lain mukaan (mm. puhelinten takavarikointikeskustelu), sillä eihän herrantertuille saa kuria pitää.

Siinäpä sitä ristiriitaa tuleekin kun kotona annetaan omalla esimerkillä usein se kuva, että koulu on paska paikka ja opettajat idiootteja, siklti samaan aikaan odotetaan että opettajt pitää jöötä niillä auktoriteetin rippeillä jotka vanhempien jäljiltä on jäljellä.

Vierailija
22/55 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettakaa pärstäkertoimen käyttö arvostelussa, rutina pienestä palkasta, siitä miten teillä pitää olla 14 viikkoa vuodessa lomaa siksi kun työnne on niiiiin rankkaa, älkää "palatko" töihin hoitovapaalta kesäloman ajaksi, jolloin sijaisenne saa syödä kynnenalusiaan elääkseen ja valitus siitä, ettei teitä arvosteta tarpeeksi, niin ehkä se siitä sitten paremmaksi muuttuu. Kokeilkaa edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan löydy teidän lapsillenne opettajia. eihän kukaan täysijärkinen kestä sitä metelisoppaa ja vanhempia jatkuvine valituksineen ja vaatimuksineen.

siis oikeasti jos haluatte että lapsesi oppii niin olisiko järkevämpää antaa opettejalle sitä kunnioitusta ja arvostella jos siltä tuntuu ilman lapsesi läsnäoloa sillä se vain heikentää entisestään hänen koulumenestystään..

Vierailija
24/55 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ota itseeni, koska olen ylpeä taidoistani ja etiikastani. En ole se hoitaja, jota täällä haukutaan.

Vierailija
25/55 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat niitä, jotka mahdollisesti kritisoivat vanhemman toimintaa lapsensa suhteen ja sehän on jokaiselle herkkä paikka. Koulussa vielä arvioidaan tapsen tietoja ja taitoja ja sekin ottaa monilla koville, kun se oma lapsi on tietenkin kaikille tärkein ja ihana.

Toki opettajissakin on huonoja, mutta suurin osa tekee varmasti parhaansa, sen minkä huonoilla resursseilla pystyy. Työn raskaus voi johtaa kuitenkin työuupumukseen ja masennukseen ja jopa työhön leipiintymiseen... Silloin ei sitten jälki ole aika varmaan hyvää.

Vierailija
26/55 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi jokainen kokee olevansa asiantuntija koulun suhteen ja lapsensa kasvatuksen.

Vierailija
27/55 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä ei huuda kukaan. Mutta kun opettaja toimii samalla periaatteella, niin kauhea haloo on aina kyseessä.

Vierailija
28/55 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän yleistää kuvaamansa piirteet koskemaan koko ammattikuntaa ja uskoo kirkkain silmin olevansa oikeassa. En tunnista itseäni hänen kuvauksestaan. Kohtaamani vanhemmatkin ovat antaneet minulle vain myönteistä palautetta (paitsi yksi mielisairas isoäiti). Ei minulla ole valittamista, paitsi palkasta, mutta kenellepä ei raha hyvää tekisi. Tällä palstalla saa vain lukea niin käsittämätöntä vihaa, että on vaikea uskoa todeksi. Tai ehkä kyseessä onkin se mielisairas mummu ja hänen siskonsa.

ap

Vierailija
29/55 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehdä tästä kuitenkaan opettajien haukkumisketjua eikä opettajien pätemisketjua. Eiköhän niitä ole ollut jo tarpeeksi.

ap

Vierailija
30/55 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: sairaanhoitaja, jota tämän palstan solvaukset eivät vaivaa. Senhän näkee sokakin kepillään, että päätä aukoo vain kourallinen häiriköitä eikä koko kansa.

Vierailija
31/55 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aineenopettaja.

ap

on ett vanhemmat yrittävät sysätä koko kasvatusvastuun koululle ja opettajalle, jonka yksin pitäisi sitten kasvattaa ja ohjeistaa koko 30 oppilasta elämään, kun vanhemmat ei ehdi omilta harrastuksiltaan ja menoiltaan. jos ei onnistu, niin opettaja on paska. jos oma muksu ei pärjää niin ope on paska. jos oma muksu kiusaa niin ope on paska. omaan napaan tuijottavien ihmisten lasten kasvattaminen on vaan niin ylirankkaa että useimmat eivät alalle jää. palkka ei ole kummoinen mutta vastuu ja tehtävät laaja kuin universumi plus päälle tulevat curling-vanhemmat. ei kiitos!!

Vierailija
32/55 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetustunnit viikoittain ja palkkasi?

Hän yleistää kuvaamansa piirteet koskemaan koko ammattikuntaa ja uskoo kirkkain silmin olevansa oikeassa. En tunnista itseäni hänen kuvauksestaan. Kohtaamani vanhemmatkin ovat antaneet minulle vain myönteistä palautetta (paitsi yksi mielisairas isoäiti). Ei minulla ole valittamista, paitsi palkasta, mutta kenellepä ei raha hyvää tekisi. Tällä palstalla saa vain lukea niin käsittämätöntä vihaa, että on vaikea uskoa todeksi. Tai ehkä kyseessä onkin se mielisairas mummu ja hänen siskonsa.

ap

Vierailija
33/55 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni vaihtoi juuri koulua, rehtori aivan ihana! Harmittaa vain lapsen opettaja, ynseä ja välttelevä, oikein pakoilee ettei tarvitsisi jutella. Todella ärsyttävää. Tulee väkisinkin olo, ettei lapset paljoa kiinnosta, kunhan velvoitteet hoituu ja palkka juoksee. Saa nähdä mitä sen kanssa tulee...itse keskustelisin mielelläni kaikesta kouluun liittyvästä.

Vierailija
34/55 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten minulle maksetaan liikaa ja että kaikkien opettajien on oltava tavoitettavissa aina. Sekin koski minua, kun minut nimitettiin paskaksi opettajaksi, jos en suostu olemaan ihmiskilpenä mahdollisessa kouluampumisessa. Se kyllä oli jo hupaisaa.

ap

T: sairaanhoitaja, jota tämän palstan solvaukset eivät vaivaa. Senhän näkee sokakin kepillään, että päätä aukoo vain kourallinen häiriköitä eikä koko kansa.

Vierailija
35/55 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on itsestäänselvyys. Sinun nyt vain piti taas päästä haukkumaan jotakuta. Miksi?

ap

lapseni vaihtoi juuri koulua, rehtori aivan ihana! Harmittaa vain lapsen opettaja, ynseä ja välttelevä, oikein pakoilee ettei tarvitsisi jutella. Todella ärsyttävää. Tulee väkisinkin olo, ettei lapset paljoa kiinnosta, kunhan velvoitteet hoituu ja palkka juoksee. Saa nähdä mitä sen kanssa tulee...itse keskustelisin mielelläni kaikesta kouluun liittyvästä.

Vierailija
36/55 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan sen tietää, että valtion/kunnan töissä ei perusduunari rikastu, ihan sama mikä on koulutus. Ja opettajan yksi tehtävä on olla vanhempien tavoitettavissa edes joskus, helpointahan on antaa esim soittoajat.

ja miten minulle maksetaan liikaa ja että kaikkien opettajien on oltava tavoitettavissa aina. Sekin koski minua, kun minut nimitettiin paskaksi opettajaksi, jos en suostu olemaan ihmiskilpenä mahdollisessa kouluampumisessa. Se kyllä oli jo hupaisaa.

ap

Vierailija
37/55 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäitejä ja työssä käyviä äitejä.

Naisvihaankin olen havainnut. Kuten miesvihaa. Ja lapsivihaa.

Täällä vihataan kaikkea. Älä ota itseesi.

Vierailija
38/55 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siellä valitat jos kerran kivaa on?

Vierailija
39/55 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoin eka kertaa koko asiaa. Lapseni opettaja on ynseä hapannaama, ja verovaroin palkattu. Kumma ettei saa olla mitään mieltä!

Se on itsestäänselvyys. Sinun nyt vain piti taas päästä haukkumaan jotakuta. Miksi?

ap

Vierailija
40/55 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi