Miehen juomisesta kysymys!
Eli kuinka usein teillä ukko saa ottaa alkoa? Siis kunnolla, ei mitään saunakaljaa pelkästään. Meillä mies vetää kännit kerran kuussa, ja on sitä mieltä että tämä on ok. Saunakaljoja mies ei ota, eli kun ottaa, ottaa kunnolla. Tämä ei ole minulle okei, mutta mies ei suostu joustamaan. Mitähän tässä nyt tekisi? En kuitenkaan koe olevani kohtuuton tässä asiassa, meillä on pieni 3-kuinen poika kotona.
Kommentit (7)
Mutta mun mies ottaa keskimäärin 10 kertaa kuussa.
jos kerran kuussa ottaa ja sekään ei passaa.
Mun päähän ei mahdu miten voi olla suotavaa ja hyväksyttävää että joku juo itsensä hunningolle kerran kuussa. Saati kaksi, tai kymmenen kertaa. Typerää ja jokseenkin järkyttävää.
ihan kuin olisi joku huoltajaa tarvitseva.
Ei meillä ole sovittu mitään tarkkoja rajoja, tilanteen mukaan. Tosin meillä mies ei lähdekään ulos varta vasten "ottamaan alkoa" vaan osallistuu kaveripiirin tapahtumiin tms. Meillä poika 1,5 kk ja mies on tänä aikana ollut mm. työpaikan kesäjuhlilla puoleen yöhön, toissa perjantaina oli kaverin varpajaisissa pikkutunneille ja viime yönä kaverin kolmekymppisillä ja tuli neljän jälkeen kotiin. En ole mitenkään pahana tätä pitänyt, ei musta lapsen saanti tarkoita, että molempien pitäis olla sidottuna kotiin. Mies on siis kesälomalla, kunnes vauva on sen pari kuukautta. Miksi sen miehen pitäis täällä 24 h kytätä? Saisin itsekin lähteä ulos ja mies jäisi mielellään vauvan kanssa kotiin, mutta vielä en ole halunnut. Kaupassa olen kyllä käynyt ilman vauvaa.
Kyllä musta on kuulostaa vähän tiukkapipoiselta, että asetetaan jotain tiukkoja rajoja, paljonko toinen saa käydä ulkona - toki sen pitää toimia vastavuoroisesti, että välillä on sitten miehen vuoro pitää yksin huolta vauvasta, jos äiti haluaa omaa aikaa!
Me juodaan molemmat joka viikonloppu pe ja la. Minä pullon viiniä ja mies 6-10 kaljaa.
Oot kyllä tosi nipo ja voit varautua siihen, että suhteesi ei tule kestämään jos koko ajan nalkutat miehen juomisesta.
Minusta ihan ok määrä.