Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinun on niin vaikea uskoa, että miehesi voisi pettää?

Vierailija
03.09.2011 |

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen.

Kokemukseni mukaan pettäjiä ovat juuri ne miehet, joiden vaimot eivät mitenkään voisi uskoa pettämistä todeksi. Silloin on helpointa pettää. Valheet menevät täydestä.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämisestä on meillä kokemusta edellisissä liitoissa. Itse "petin" silloista kihlattuani nykyisen mieheni kanssa. En fyysisesti, mutta rakastuin ja lemppasin heti mieheni. Miehen ex taas on pettänyt häntä, jonka jälkeen erosivat.

Olisin todella, todella yllättynyt ja pettynyt jos mies pettäisi. Mutta eihän se mahdotonta ole, siis tulevaisuudessa.

Mistä tiedän että ei ole pettänyt minua. No sitä en osaa jämptisti kuvailla, olen vain hänen elämänsä nainen, ja hän on vieläkin aivan hulluna minuun. Sängyssä menee hyvin, elämä on kivaa.

En mene silti vannomaan, ettei koskaan voisi pettää. Jos ryhtyisin hirviöämmäksi, niin kuka tietää vaikka lähtisikin vieraisii, vaikken ikinä voisi ajatella hänen kykenevän pettämään.

Itsestäni ajattelen, että voisin joskus pettää uudestaankin, mutta minun täytyisi olla todella, todella onneton ja epätoivoinen tai sitten uskomattoman tylsistynyt ja mies puolen vuoden työreissulla tai jotain.

Kuten edellä kuvailen, en osaa mitenkään rakentavasti eritellä, miksi mies ei voisi pettää. Tunnen vain niin.

Vierailija
42/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuka tahansa voisi tehdä mitä vaan. Mutta se on elämää! Elämää täytyy elää. En silti suostu elämään asenteella, että "kaikki miehet pettää" tai "No nyt toi varmaan tolla kauppareissulla kävi huorissa" tms. Meillä on kaikki hyvin, meillä ei kummallakaan ole syytä pettää tai hakea mitään muualta, ellei vaihtelua kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä voi mennä takuuseen kuin itsestäni, en petä.

Mieheni matkustaa ulkomaille töiden takia oikeastaan joka viikko, tilaisuuksia pettää häneltä ei siis ainakaan puutu. Jos pettää niin aika raukka paska on, ja toivon että jää kiinni.

Silloin 17 vuotta sitten sovimme että jos sattuisi "lipsahdus", asia kerrottaisiin toiselle puolisolle asap. En tiedä muistaako hän tuota sopimusta enää, minä muistan.

Vierailija
44/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sitä jonkun muutoksen puolisossa huomais jos se alkais pettämäät, ellei sitten oo koko tän 13 vuotat pettänyt...

Vierailija
45/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietäsipä vain, kuinka usein ;)

ja hän menee suoraan töistä kotia

Vierailija
46/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy säännöllisesti mieheltään, onko tämä pettänyt häntä. Mies sanoo "ei". Nainen uskoo. Ja mies kuitenkin pettää koko ajan. Naiset ovat sinisilmäisiä näissä asioissa.

Eli jotain epäilyttävää miehessä on jos kyselee, mä en ikinä ole kysynyt mitään enkä mustasukkaisena jaksanut edes epäillä, tiedän varsin hyvin ettei mieheni minua petä. En tietenkään voi sanoa mitä tapahtuu 10v päästä, mutta en usko silloinkaan. :)

Eniten pettää epäilijöiden vaimot jotka "eivät muka olisi uskoneet" vaikka loppupeleissä merkit olivat varsin selvät. Mä näen heti miehestä voisiko olla mahd pettäjäainesta ja aina osunut oikeaan. Myös rehellisten kohdalla. :)

Vierailija
47/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tosiaan usko, että oma mies tekisi niin. Miksikö? No miehen edellinen suhde päättyi pettämiseen. Hän sai avokkinsa rysän päältä kiinni. Juteltiin aiheesta joskus ja mies sanoi, että meni todella pitkän aikaa toipua eikä hän koskaan halua samaa kellekään muulle.

Vierailija
48/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun on niin vaikea uskoa, että miehesi voisi pettää?

järjellä, että se on mahdollista, mutta ns. tunteen tasolla tai sisimmässäni en pysty sitä aidosti uskomaan (siis ainakaan tällä hetkellä). Vaikea analysoida miksi, kyse on ehkä siitä, että mulla on positiivinen suhtautuminen elämään ja toisaalta siitä, että koen parisuhteemme tosi hyväksi ja luotan meihin juuri sillä tunteen tasolla todella paljon.

Vierailija
49/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakkaani vaimo lirkuttelee siitä miten hän on onnellinen, ettei hänen miehensä petä

tietäsipä vain, kuinka usein ;)

ja hän menee suoraan töistä kotia

PANO se on, samoin kun säkin sille, rakkaudesta ei kannata puhua kun salaa paneskelee, rakkaus on asia joka tuodaan julki jota ei salaa harrastella..

Vierailija
50/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petän ihan varmasti, pettänyt jo. Mutta en minä siitä yöuniani menetä.

Mieheni ei halua pettää minua, ja jos känniviettelys kävisi, raukkapolo kertoisi.

Vierailija
51/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni nainen ei häntä ees halua,ei ole yleinen naisihanne. Netissä saattais tehä ja on tehnytkin sillee jääny kiinni jostain jutusta,mutta mun on pakko vaan luottaa vaikka av:ta lukiessa todellisuustajuntani alkaa häiventymään ja kuvittelen entäs jos se pettää,noh ainakin mulla on miesmarkkinoilla menekkiä jos toi vapaaks mut päästää.Ei voi muuta ku luottaa ja niin kauan kun en tiedä se ei voi satuttaa,eikähän se selvii jos se pettäis..

Vierailija
52/52 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-avokkini petti minua ja se oli tosi rasittavaa kun ei koskaan tiennyt, onko taas pannut jotakin. Silloin päätin, että en aio ikinä elää sillä tavalla, että pitää epäillä ja epäillä.

Olen aviomieheni kanssa ollut nyt yhdessä 24 vuotta ja ainakaan se ei ole kiinni jäänyt. Elämme tässä kai vielä muutaman kymmenen vuotta. Jos pettää niin toivottavasti niin, että ei jää kiinni.

En aio pilata elämääni kaikesta huolimatta miettimällä, että pettääkö vai ei. Ei vaan yksinkertaisesti jaksa.

pitäisi epäillä ja kytätä omaa miestään.

Kyse on enemmän siitä, että ymmärtää pettämisen olevan mahdollista kaikille mahdollisille miestyypeille. Usein ne kilteimmät voivat olla pahimpia.

Eli ei kannata asennoitua niin, että minun mieheni ei ainakaan ikinä petä. Koskaan ei voi toisesta tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan