Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka monta purnukkaa kasvojenhoitotuotteita sinulla on ja ikäsi?

Vierailija
03.09.2011 |

Kaverien kanssa jutellessani olen huomannut olevani poikkeava. Minulla on vain

- puhdistusemulsio (Erisan)

- perusvoide

- yövoide kuivempaa talvikautta varten

Kaverit taas käyttävät puhdistusmaitoja, kasvovesiä, päivävoiteita, yövoiteta, ryppyvoiteita, tehoseerumeita, kuorinta-aineita, naamioita jne jne.

Ja ihan kerskailematta voin kyllä sanoa, että näytän nuoremmalta ja kauniimmalta kuin moni muu ikäiseni. Olen nyt 38 v.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus käytän kuorintaainetta naaman pesuun. Olen 50 v. Omasta mielestäni ihoni on vielä kimmoisa, ei juuri ryppyjä, ohuita juonteita silmäkulmiin kyllä tulee.

Vierailija
2/30 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 42 ja hyvännäköinen kuten miehenikin jaksaa aina muistuttaa. Ns.ihotesteissä ihoni on aina 5-8 vuotta ikäistään nuorempi.

Mulla on todella kuiva ja herkkä iho ollut aina ja jos en olisi sitä hoitanut nuoresta asti olisin todella kuivan näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää mulla on 51. Ei ole vielä juurikaan ryppyjä eikä naama roiku, vain pienet sibelius-ryppyjen alut löytyy. Silmien ympäriltäkin iho on ihan sileä. Mulla on rasvainen iho.

Vierailija
4/30 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- puhdistusemulsio Nivea: tällä poistan meikin, myös silmämeikin kun on niin hellä. Meikkaan tosi harvoin.

- puhdistusvaahto Dermosil: tällä pesen kasvot silloin kun ei ole meikkiä

- kuorinta-aine: kuorin kerran kaks viikossa

- kasvovesi Nivea: yritän käyttää päivittäin, koska kasvovesi tekee ihosta taas happaman (emulsiot yms. emäksisiä)

- kosteusvoide Nivea

- silmänympärysvoide, jota käytän tooooosi harvoin.

Vierailija
5/30 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistusaine, kasvovesi, kosteusvoide ja silmänympärysvoide.

Ikää 28.

Vierailija
6/30 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on melkeinpä tärkein.

Vierailija
7/30 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Nivean puhdistusemulsio

-Garnierin silmänpuhdistusaine

-Lumenen silmänympärysseerumi

-Lumenen silmänympärysgeeli

-Body Shopin c-vitamiini seerumi

-Vichyn kosteusemulsio

N33 joka viikonloppuisin ei yleensä laita kasvoihin mitään tuotteita.

Vierailija
8/30 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnierin kasvojenpuhdistusaine. Ikää 26v.

Vierailija
9/30 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-puhdistusmaito

-kasvovesi

-Vichyn kosteusvoide

-kuorintavoide

-silmänympärysvoide

Talvella käyttöön otetaan tukusampi kosteusvoide ja joku seerumi.

Vierailija
10/30 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvogeeli ja kasvovesi (Lumene), yö- ja päivävoide (Garnier), silmänympärysvoide(Dermoshop). Olen 35 v. ja laiska.

Vierailija
11/30 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapista löytyy

- meikinpoistoaine

- puhdistuaine, joka vähentää mustapäitä

- kasvovesi (käytän harvoin)

- perus kosteusvoide

Ja näppylänaama oon.

Vierailija
12/30 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövoidetta talvella kun naama hilseilee suihkun jälkeen.

Silmänympärysvoide, jota aina unohdan käyttää.

30v meikitön.

Vierailija
13/30 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverien kanssa jutellessani olen huomannut olevani poikkeava. Minulla on vain - puhdistusemulsio (Erisan) - perusvoide - yövoide kuivempaa talvikautta varten Kaverit taas käyttävät puhdistusmaitoja, kasvovesiä, päivävoiteita, yövoiteta, ryppyvoiteita, tehoseerumeita, kuorinta-aineita, naamioita jne jne. Ja ihan kerskailematta voin kyllä sanoa, että näytän nuoremmalta ja kauniimmalta kuin moni muu ikäiseni. Olen nyt 38 v.

Ap,olet siis normaali ihoinen.Meillä muilla on erilainen ihotyyppi ja sen takia tarvitaan enemmän aineita sen hoitamiseen.Meidän ihotyyppi ei itsestään muutu normaaliksi jos lopetetaan tuotteiden käyttö (pahenee).Se että sinä et tarvitse enempää ei kerro meidän muiden tarpeesta mitään.

Mun korvaan aina särähtää toi "kosmetiikka humpuukia kun en tarvitse mitään" ja kun pintaa syvemmältä kaivaa niin aina tämä ihmettelijä on normaali-ihoinen jolla ei ikinä ole ollut mitään ongelmia ja luulee että oma ongelmattomuus johtuu tuotteiden vähyydestä/käyttämättömyydestä.NOT!!

Kiitä ap geenejäsi,älä sitä että et käytä mitään!

Vierailija
14/30 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biothermin puhdistusmaito ja kasvovesi

Biothermin rides repair kasvovoide

HR:n silmänympärysvoide

Lisäksi omistan Biothermin yövoiteen mutta en vain käytä sitä.

Lisäksi minulla on Clarinsin silmänympärysmaski pari kertaa viikossa käyttöön, mutta käytännössä laitan tosi harvoin.

Omistan myös Lumenen voiteita vinon pinon, ja aina kun nämä kalliimmat loppuvat, käytän niitä välissä, kunnes taas ehdin ostaa jotain kunnollista.

Ikää on 37 vuotta, ryppyjä löytyy silmistä ja otsasta, silmieni alla roikkuu isot silmäpussit ja ihoni on todella ongelmallinen eikä sitä ole lukuisista yrityksistä ihotautilääkäreiden ja kosmetologien kanssa saatu kuntoon. Käytetty on luontaistuotteita, apteekkituotteita, markettituotteita ja näitä kalliita tuotteita. Nyt käyn taas kasvohoidoissa, vaikka eipä ne tuota tulosta... Talvella piipahdan taas lääkärillä, kun mikään ei auta.

Vierailija
15/30 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en viitsi puhdasta naamaani millään sotkea.

Vierailija
16/30 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliniquen vaahtoava meikinpoistoaine, Gaya Mineralsin kasvoseerumi, jota käytän yleensä vain aamuisin. Tykkää mennä kuivalla naamalla nukkumaan. Seerumia voii käyttää myös silmänympärysihoon. Joskus harvoin käytän Cliniquen kasvovettä. Talvella saatan yöksi sipaista Nivea klassikkoa, eli sinipurkkista voidetta.Cliniquen vaahtoava meikinpoistoaine, Gaya Mineralsin kasvoseerumi, jota käytän yleensä vain aamuisin. Tykkää mennä kuivalla naamalla nukkumaan. Seerumia voii käyttää myös silmänympärysihoon. Joskus harvoin käytän Cliniquen kasvovettä. Talvella saatan yöksi sipaista Nivea klassikkoa, eli sinipurkkista voidetta.

Vierailija
17/30 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja löysin myös kevyen virkistävän kasvonaamion laatikosta, sitä vois käyttää kerran viikossa

Olen (muiden mielestä) paljon ikäistäni nuoremman näköinen, rypytön 51v

Vierailija
18/30 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksittäisistä tuotteista kosteusvoide, kuorinta, kasvovesi, putsari, sy-voide ja pari erityyppistä naamiota.

Yleensä kaikista on kyllä vähintään paria tyyppiä kaapissa, kun vasta yritän löytää, että mitä tuotteet mulle sopivat parhaiten. Sanoisin, että kokonaisuudessaan siinä n. 15, tavoitteena olisi toki yksi hyvä tuote eri tarkoituksiin.

Ja ikää on 29, iho on ollut murrosiästä asti todella huono, nykyään kaipaisi hirveästi kosteutusta, mutta menee heti tukkoon, jos tuote on liian raskas.

Vierailija
19/30 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen naaman tavallisella suihkusaippualla. Näytän ikäiseltäni, 31v.

Vierailija
20/30 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yks ihan perusvoide naamalle. Silmänympärysvoidettakin on, mutta enpä tuota oikein jaksa/muista käyttää.

En ole eläissäni meikannu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi