G: Kuinka monta purnukkaa kasvojenhoitotuotteita sinulla on ja ikäsi?
Kaverien kanssa jutellessani olen huomannut olevani poikkeava. Minulla on vain
- puhdistusemulsio (Erisan)
- perusvoide
- yövoide kuivempaa talvikautta varten
Kaverit taas käyttävät puhdistusmaitoja, kasvovesiä, päivävoiteita, yövoiteta, ryppyvoiteita, tehoseerumeita, kuorinta-aineita, naamioita jne jne.
Ja ihan kerskailematta voin kyllä sanoa, että näytän nuoremmalta ja kauniimmalta kuin moni muu ikäiseni. Olen nyt 38 v.
Kommentit (30)
koko vartalon rasvaamiseen kookosöljyä, sitä siis kasvoihinkin. Joskus laitan kasvoihin ohuempaa voidetta, Nivean Young-sarjan rasvatonta rasvaa. Mulla on olemassa kasvovesi, mutta sitä käytän harvoin. Saunassa on hunaja- ja sokeripurkki, niistä teen kuorintanaamion.
olen 38v ja 10v nuoremman näköinen = muiden ihmisten arvio
Päivävoide
Yövoide
Puhdistusmaito
Kuorinta-aine
Kasvovesi
Silmänympärysvoide
Satunnaisesti käytän naamioita
Ikää 22
vaan myös ihon kimmoisuus, ihohuokosten koko ja ihonväri paljastavat naisen iän. Itselläni on kaappi täynnä purnukoita mutta huomattavasti tärkeämpänä pidän sitä että käyn säännöllisesti kasvohoidoissa ja vältän aurinkoa.
-aurinkovoide
-silmänympärysrasva, geeli ja maski kerran viikossa
-puhdistusmaito aamuin illoin
-kosteuttava maski
-päivävoide
-seerumi
Ikää 39
Kaapista löytyy:
- kasvopesu
- kasvovesi
- kuorintavoide
- yövoide
- päivävoide
Dermalogicalta käytän:
Puhdistustuote (käytetään kaksi kertaa, ensin meikit pois, sitten toinen puhdistus)
Kasvosuihke (jos tämän jättää pois niin sen todellakin huomaa)
Päivisin voide jossa aurinkosuoja (paras keino ehkäistä ihon ennenaikaista vanhenemista)
Yöksi tuhdimpi voide
Silmänympärysvoide jota käytän aivan liian harvoin
Tuote epäpuhtauksille täsmäkäyttöön (2 erilaista)
Kuorinta silloin tällöin
Naamioita käytän harvoin
Lisäksi käytössä:
Nuxen huulirasva
Simin itseruskettava spray aina joskus
Eli 5 tuotetta päivittäisessä käytössä ja lisäksi 6 harvemmassa käytössä. Kaikki tarkkaan mietitty ja vuosien varrella tarpeellisiksi havaittu iholleni. Ilman näitä iho ongelmainen. Ikä 26 vuotta.
Tässä kestosuosikkini
* Helena Rubinsteinin Hydra Collagenist päivä & yövoiteet sekä silmänympärys
* Estee Lauderin Idealist ja Advanced Night Repair seerumit
* Cliniquen kuorintavoide
* Sensain kosteuttava naamio
* ja Lancomen puhdistusvaahto
Hirveesti on rahaa siis tässä kiinni mutta itse niistä kaikista paljon tykkään. Ehkä tämä on yksi tapa hemmotella itseäni.
Kaapissa on yksi purkki, kookosöljyä jossa on hieman appelsiiniöljyä. Sitä käytän suihkun jälkeen kosteille kasvoille.
28v.
ja mulla ikää 30.