Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isyydentunnustamisessa lastenvalvoja kysyi lapsen isältä isyydestä!

Vierailija
03.09.2011 |

K: "Oletko sinä tämän x:n isä?"

V: "Vitustako minä voin sitä tietää?"

Isyys vahvistettiin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö olet yhdessä sen ns. miehen kanssa?

Vierailija
2/15 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kysyttiin kiistänkö tunnustamisen, että en mä voi, vaikka haluaisinkin, kato nyt tota lapsiraukkaa.

Lapsi oli vauvana suorastaan huvittavan paljon isänsä näköinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyys vahvistettiin.

isyydentunnustuksessa Lastenvalvoja kysyi onko kummallakaan epäilystä isyydestä, jos on tehdään testit verikokeilla. Ihme ettei tässä tapauksessa vaatinut LV testejä, tai isä, jos kerran ei ollut varma...

Vierailija
4/15 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sanoi lapseni isälle: "niin,tässähän on jo tehty isyystesti toisen miehen kanssa,joka oli negatiivinen"

VOI PERKELE. JA NIMENOMAAN HALUSIN TESTATA SEN TOISEN MIEHEN ENSIN,KAIKESSA HILJAISUUDESSA,SALAA.

ja niin tehtiinkin,mutta tuo lastenvalvoja meni sitten kertomaan,vaikka olin pyytänyt,etteti sano! sanoi lapseni isälle siinä tilanteessa,että "hänen täytyy kertoa sinulle tämä asia" ...

vitutti.

Vierailija
5/15 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmasti todella hurmaava persoona.

Vierailija
6/15 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sanoi lapseni isälle: "niin,tässähän on jo tehty isyystesti toisen miehen kanssa,joka oli negatiivinen" VOI PERKELE. JA NIMENOMAAN HALUSIN TESTATA SEN TOISEN MIEHEN ENSIN,KAIKESSA HILJAISUUDESSA,SALAA. ja niin tehtiinkin,mutta tuo lastenvalvoja meni sitten kertomaan,vaikka olin pyytänyt,etteti sano! sanoi lapseni isälle siinä tilanteessa,että "hänen täytyy kertoa sinulle tämä asia" ... vitutti.

Olitko parisuhteessa lapsen isän kanssa tuolloin?

Vierailija
7/15 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sanoi lapseni isälle: "niin,tässähän on jo tehty isyystesti toisen miehen kanssa,joka oli negatiivinen" VOI PERKELE. JA NIMENOMAAN HALUSIN TESTATA SEN TOISEN MIEHEN ENSIN,KAIKESSA HILJAISUUDESSA,SALAA. ja niin tehtiinkin,mutta tuo lastenvalvoja meni sitten kertomaan,vaikka olin pyytänyt,etteti sano! sanoi lapseni isälle siinä tilanteessa,että "hänen täytyy kertoa sinulle tämä asia" ... vitutti.

olin:)

nyt emme enää ole.

ap

Vierailija
8/15 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se,jonka lastenvalvoja meni möläyttämään.

olin:)

nyt emme enää ole.

ap

Vierailija
9/15 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/15 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sanoi lapseni isälle: "niin,tässähän on jo tehty isyystesti toisen miehen kanssa,joka oli negatiivinen"

VOI PERKELE. JA NIMENOMAAN HALUSIN TESTATA SEN TOISEN MIEHEN ENSIN,KAIKESSA HILJAISUUDESSA,SALAA.

ja niin tehtiinkin,mutta tuo lastenvalvoja meni sitten kertomaan,vaikka olin pyytänyt,etteti sano! sanoi lapseni isälle siinä tilanteessa,että "hänen täytyy kertoa sinulle tämä asia" ...

vitutti.

tiedä kuka on lapsen isä. Ei isyyden tunnustaminen ole mikään pikkujuttu. Myöhemmin sen isyyden kumoaminen on vaikeaa. Virkavirheenhän se lv olis tehnyt jos olis jättänyt kertomatta ja salaillut toista isäehdokasta.

Vierailija
11/15 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyys vahvistettiin.

isyydentunnustuksessa Lastenvalvoja kysyi onko kummallakaan epäilystä isyydestä, jos on tehdään testit verikokeilla. Ihme ettei tässä tapauksessa vaatinut LV testejä, tai isä, jos kerran ei ollut varma...

Vierailija
12/15 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallista, että dna-testi olisi aina automaattinen. Ei mikään iso kulu.

Vierailija
13/15 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen miehen oikeusturvan vuoksi olisi

asiallista, että dna-testi olisi aina automaattinen. Ei mikään iso kulu.

pitäisi alkaa tehdä DNA-testit myös aviomiehille, heillähän se on todella heikko oikeusturva kun automaattisesti avioliiton perusteella oletetaan että tämä on naisen raskaaksi laittanut. Avoliitossa olevilta miehiltä edes kysytään että oletko tän lapsen isä.

Avioliitossa olevat miehet ja naiset pettää ihan yhtä paljon kuin avoliitossakin olevat...

Vierailija
14/15 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on taas niin wt-porukkaa liikkeellä, että oikeen hymyilyttää :) Mitähän se lv ajattelee isästä, jonka kielenkäyttö on tuota tasoa, huh huh.

Voi teitä ressukoita.

Vierailija
15/15 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kerro kovin hyvää suhteestakaan. Eikä kyllä tuo toinen juttukaan kovin hyvä ollut. Tottakai miehellä on oikeus tietää, että isyys on epävarma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan