Mua niin harmittaa kun INNON Jaana vaihtuu Saijaan :(
Siis Saijakin on varmasti ihana ja kiva, mutta oon jotenkin niin tykästynyt siihen Jaanaan...
Voi plääh... :(
Kommentit (14)
se Jaana oli sellainen sisäänhengittäessään puhuja ja ne joo,joo,joo,joo tai niin, niin,niin toistelut ärsyttivät, joten lopetin ohjelman katsomisenkin.
Aina sirkuttamassa. Marko ei sentään ollut ihan niin paha. Oli aika kuvottavaa kun se mikko ohjelmamainoksessa sanoi moneen kertaan että "me tullaan nyt entistä runsaampana..."
sillä Jaanan alkoivat toistamaan itseään.
Markon lähdettyä ohjelmasta. Tykkäsin katsella Markon rohkeita ratkaisuja, nyt mennään niin tutulla ja turvallisella kaavalla.
Marko Paananen = ainoa oikea Inno. Markon jälkeisiä Innoja ei paljoa innosta seurata.
Meitä taitaa olla paljon jotka Markoa kaipaavat? Miettii 8. Innon nimi olisi pitänyt muuttaa vaikka Onnoksi, kun Markoa siinä ei ole.
mutta melkein joka jaksossa ainakin yksi kynsi ilman rakennekynttä :/ Luusisi, että kun kuvataan niin olisi huolehtinut ne kuntoon...
että eihän sillä Saijalla ole mitään sisustustaustaa!
vaikka ihan hyvin sisustikin ja ulkonäkö oli huoliteltu. Sen ulosanti vaan oli niin monotonista, toisteli samoja juttuja.
Tuli mieleen, että se on varmaan tosielämässä todella ujo.
Tuota joka alan asiantuntijaa, maamme suurinta multilahjakkuutta ja penaalin terävintä kynää...
Mutta ei mua niin pahasti se saija ota hermoon tai ei ollenkaan, toisin kuin se mikko. Mä en jotenkin vaan voi sietää sitä. Siinä on jotain joka ärsyttää mua suunnattomasti.