Meidän 5v poika käy pissalla istuviltaan.
Ei siis pissaa seisten, vaan istuviltaan pöntöllä. Mun mielestä on todella paljon mukavampaa näin, vaikka mies onkin opettanut vessahommat pojalle. Toki poika osaa pissata myös seisoviltaan esim. mökillä.
Onko omituista, ettei poika pissaa seisten?
Kommentit (29)
Jo 50-luvulla naiset osasivat ainakin navetassa pissata seisaaltaan, äitini oli nähnyt tapahtuman ja kertoi siitä aikoinaan.
ja huuhtelee sen jälkeen värkkinsä käsisuihkulla. Saman tekee myös jytkyn jälkeen. Kertokaa missä kohtaa mun pitää epäillä sen miehisyyttä.
meidänkin 39 v ja 5 v. Kyllä testosteroni lemuaa talossa ilman virtsankatkuista vessanlattiaakin! :)
Ei niille varmaan ole tullut muu mieleenkään, kun eivät ole nähneet muuta mallia. Toki puskapissaus sujuu jne. Mutta en voi ymmärtää, että joku antaa poikiensa ruiskia pitkin seiniä ja reunuksia, hyi!
40v. perheenisäkin käy istuiltaan pissalla, onko se outoa? Minusta ei, hän vaan haluaa istahtaa samalla, eikä tartte tähdätä niin tarkasti pönttöön...oma on asiansa.
... tai ainakin wc olisi, jos kaikki pissaisivat istualtaan.
ja huuhtelee sen jälkeen värkkinsä käsisuihkulla. Saman tekee myös jytkyn jälkeen. Kertokaa missä kohtaa mun pitää epäillä sen miehisyyttä.
http://nyan.naurunappula.com/org/b0/b7/b0b72f8b5671b2ac/0/346718.jpg
istumiseen ja kääpiöille. Jos mies pissaa pönttöön niin lavuaari olisi oikeampi korkeus, kuten pisuaariränneissä yleisissä vessoissa.
Siistimpää se on ja rentoutuu paremmin istualtaan, seisten voi pissata vaikka sitten ulkona kun ei tarvitse siisteydestä niin välittää.
Joillekin tuo asia tuntuu olevan joku miehisyyden mittaus, pissaako istuen vai seisten eli seisten olisi miehekkäämpää. Ainakin sotkuisempaa, pissasuihku kun yleensä hiukan hajaantuu.
Kotona toivoisin, että veljeni ottaisivat mallia. Ärsyttävää, kun joskus menee "vähän ohi".
Ilman taitoa pissata seisaaltaan selviää kyllä, naisena takaan (pissaisin kyllä aina seisoviltaan, jos vaan voisin), vaikka ilmeisesti se helpottaa puskapissejä niin, että taito kannattaa opettaa.
Ja voihan siitä sitten myöhemmin elämässä tulla sanomista, jos ei osallistu seisomispissarituaaleihin.
Olen tyytyväinen, kun puoliso pissaa istualtaan - joskus vähän nälvin siitä, ja hän lupaa silloin kyllä pissata seisaaltaan, jos minä vaan siivoan jäljet... Osaa kaupungilla ollessaa kyllä tarvittaessa seistenkin hoitaa asianta.
Tämä on yleisempää kuin luulisi, muuten. Suomessa siis harvinaisempaa käsittääkseni, mutta esim. keskieuroopassa aivan yleinen tapa. Pöntöllä istutaan.
Samoin mies pissaa joskus istuvalteen. Ainakin jos on väsynyt. Mun mielestä on ihan hyvä tapa pissiä istuvalteen, ei ainakaan pissat roisku pitkin pytyn reunoja ja lattioita.