Meidän 5v poika käy pissalla istuviltaan.
Ei siis pissaa seisten, vaan istuviltaan pöntöllä. Mun mielestä on todella paljon mukavampaa näin, vaikka mies onkin opettanut vessahommat pojalle. Toki poika osaa pissata myös seisoviltaan esim. mökillä.
Onko omituista, ettei poika pissaa seisten?
Kommentit (29)
Jos on pieni niin pakkohan se on
Voisihan tuokin olla eräänlainen selitys.
Meillä ei ainakaan ole kyse siitä ;-)
t: 2
Kerran tippui painava vessanpytynrengas pippelin päälle, ihan kamalaa!
Hankittiin sittemmin ne kevyet ja nyt poika 6 v tekee kummallakin tavalla.
Mutta kuulin just eilen leffateatterissa ihan saman keskustelun jossa pikkupoika sanoi äidille että pissasi istualleen kun pelkäsi että se rengas tippuu pippelin päälle! Ja äiti sanoi että ihan hyvä käydä vieraassa vessassa istualleen jos on epävarma. Mun mielestä justa näin!
omat poikani istuvat pissalla, ovat 6 ja 8. Näin ei tule roiskeita joka puolelle ja lattia haise pahalle.
ja huuhtelee sen jälkeen värkkinsä käsisuihkulla. Saman tekee myös jytkyn jälkeen. Kertokaa missä kohtaa mun pitää epäillä sen miehisyyttä.
pissaa istualteen,niin on kuulemma mukavampi.
Siis että siistit miehet pissii yleensä istualtaan, tietysti kesällä ulkona tai muulloin jos tarve vaatii tehdään asiat seisten.
Siis että siistit miehet pissii yleensä istualtaan, tietysti kesällä ulkona tai muulloin jos tarve vaatii tehdään asiat seisten.
Koululaisemme pissaa istualtaan. Ei tarvitse pestä roiskeita.
Olen 43-vuotias ja aina istun vessassa. Tai siis :)... aina kun käyn vessassa, istun. Näin olen tehnyt koko ikäni. Mukavaa, rauhallista ja leppoisaa, Aamulla ehtii vielä ottaa torkut, kun istuu pöntöllä ja nojaa altaan reunaan.
Mun mies 31v pissaa myös istualteen sen vuoksi, että muutoin pitäisi aina siivota roiskeita lattialta. Hän on tosi pitkä mies ja aamuisin väsyneenä sihti ylhäältä pönttöön ei ole kaikkein tarkin. :)
sekä isä että poika hoitavat homman istuviltaan vaikka toki seistenkin osaavat:D Mutta istuen on siistimpää, seisten roiskuu aina joku tippa. Koko on moelemmilla mielestäni normaali.
vanhin ja nuorin pissii seisten ja keskimmäinen haluaa istua. Oon ajatellut, että saavat itse tehdä moisen päätöksen, enkä ole puuttunut koko hommaan. Jostain sitä paitsi luin, että aikuisten miesten eturauhasvaivat jonkun verran johtuvat tuosta seisten pissimisestä, rakko ei koskaan tyhjene kunnolla eli vissiin paempi olisi käydä istuallaan.
Miestenhän olis terveellistäkin pissata istuvilteen kerran päivässä,että rakko tyhjenee kunnolla.Mieheni serkku kertoi tänä kesänä 42v että oppi pinenä mieheltäni että pippelin pää pyyhitään joka kerta ja on opettanut sen myös pojalleen. Siistejä miehiä koko suku.
Pisuaaria kyllä käyttävät, jos sellainen on tarjolla;-)
Meillä mieskin pissaa istualtaan ja olemme opettaneet tämän myös pojallemme. Hän tosin haluaa joskus kokeilla pissata seisaaltaankin. En tykkää yhtään siitä, että miehet pissaavat seisaaltaan ja kusta on sitten ympäri vessan seiniä. Yäk!
Saa itse päättää, miten haluaa sitten elämässään pissata. Ei tarvitse olla niin mammanpoika, että äiti päättää tällaisen asian pojan puolesta. Mies pissaa seisten, eikä ole koskaan ollut virtsaa seinillä tai edes pöntön reunoilla. En sitten tiedä, onko siisti vai putsaako jälkensä. En jaksa olla niin kiinnostunut muiden virtsaamiskäytännöistä.
Pöntöt ovat aika matalalla joten jos vertaatte miesten vessojen pisuaareihin niin tilanne on erilainen. Seisaaltaan pissatessa vessan lavuaari olisi miehelle oikeammalla korkeudella.
T: 40 v 3 pojan isä
istualtaan pissaaminen ole terveellisempää eturauhasella? Näin muistan jostain lukeneeni. Korjatkaa, jos on jäänyt väärä mielikuva mieleeni.
myös meidän vanhempi pian 4v poika pöntöllä (joskin supistusrenkaan kanssa), osaa käydä seistenkin, esim. kylässä kaupoilla, metsässä. Mies käy myös istualtaan. Kuulemma hyväksi eturauhaselle.
...mutta niin meidänkin 5v poika tekee.
Kuten myös 48v mies.
;-)