Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ette aio hyväksyä FB:n kaveripyyntöä, miksi roikotatte sitä?

Vierailija
02.09.2011 |

Tuntuu tylyltä ja nololta, kun uutissyötteessä näkyy kenen ja kenen kaveri se taas on, mutta oma kaveripyyntö on jätetty roikkumaan. Eikö olisi fiksuinta vain kunnolla ohittaa, jos ei kaveriksi halua hyväksyä?

t. Yhden kaveripyynnön taas poistanut

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taitaa olla utelias

Vierailija
2/21 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kyllä näy päivityksiä jos jättää roikkumaan, jos on seinä piilossa. Itse jätän sen takia, että esim yhden ihmisen olen torjunut jo 6 kertaa ja AINA tulee uusi kaveripyyntö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan jättänyt kenenkään kaveripyyntöä roikkumaan, joten kokemusta ei itsellä ole. Tuntuupa tyhmältä, että yksi itselleni hyvinkin tuttu henkilö ei hyväksynyt kaveripyyntöä, mutta olisi sitten uteliaisuudesta seurannut elämääni/kuviani. Harmi, että en aikaisemmin tajunnut kaveripyyntöä poistaa. No toisaalta, hänellä on ihan avoimet sivut, joten itsekin tuli niitä uteliaisuudesta luettua :)

ap

Vierailija
4/21 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, jos jätät kaveripyynnön roikkumaan, pyytäjä voi itse poistaa pyynnön. Sitten voi taas uudestaan pyytää kaveriksi...

Vierailija
5/21 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäreilua! Liisi on tosi tyhmä kun Liisi ei leiki mun kaaa.

Vierailija
6/21 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen "unohtanut" hyväksyä hänet..

MUTTA ei kai uutissyötteessä minun päivitykseni hänelle näy? voi ei!!!

Jos torjun hänet, tuleeko siitä hänelle joku ilmoitus?

Vierailija
7/21 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikkumaan, kun olen pohtinut, otanko kaveriksi, ja mtien perustelen, jos en ota. Sitten olen ihmiselle nätisti yrittänyt sanoa, että miksi haluan pitää erillään tietyt jutut elämässäni. Esim opena en ota oppilaita kaveriksi.

Vierailija
8/21 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty kaveripyyntöä enää perumaan kun sen on lähertänyt se o vaema. Ite roikutan joskus pariki kuukautta ku niitä tulee niin paljon ja aika monilta joudun rajaamaan jakamaan sisältöä ja siks teen pikkuhiljaa sen. Olen monelta piilottanut esim. Kansion jossa on lapseni kuvia jne. Mielelläni myös hyväksyn niitä niin et olis pieni mahd. Siihen et se käyttäjä koneella esim yöllä tai aikasi aamulla jotta ehdin asetuksia muuttamaan istä ku ei jostain syystä voi tehdä ennen pyynnön hyväksymistä! Ite en oo koskaan pyytäny ketää kaveriks,mun perjaate

Vierailija
9/21 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis kun klikkaat sitä punaista ilmoitusta, niin jos et heti hyväsky/hylkää, niin se ei enää näytä punaista, jolloin asia voi unohtua.

Mä oon joutunut pari kertaa selvittämään kuka mua kamuks pyytänyt henkilö on, koska tunnen jonkun ihmisen "hyvinkin" lempinimeltä, ja jonka sukunimeä en tiedä.

Vierailija
10/21 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tuli vain tapa, kun jäin joidenkin hyväksymistä miettimään ja sitten unohdin koko asian.

En ole edes ajatellut, että joku odottaisi hylkäävääkin päätöstä. Eikö se tule implisiittisesti esiin siinä, kun pyyntöä ei vahvista?

Vierailija
11/21 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä fb näyttää mulle kaveripyynnön niin, että siinä on vain "hyväksy"-nappi. Eli jätän roikkumaan, kun en löydä "hylkää" painiketta.

Vierailija
12/21 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä roikutan välillä, kun en ole ajatellut sen olevan paha. Hylkään sit jossain vaiheessa. Jotenkin se hyväksyminen on helpooa ja hylkäämisestä tunnen syyllisyyttä: pitäis olla aina kaikkien "kaveri".

Vierailija
13/21 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen "unohtanut" hyväksyä hänet..

MUTTA ei kai uutissyötteessä minun päivitykseni hänelle näy? voi ei!!!

Jos torjun hänet, tuleeko siitä hänelle joku ilmoitus?

Vierailija
14/21 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin noloa saada kaveripyyntö ihmisiltä, joita en edes tunne!! yritän käydä katsomassa kuvia tai muulla tavalla jäljittää että kuka on kyseessä, mutta muutama on jäänyt ihan arvoitukseksi. Sinänsä noloa, että he ilmeisesti tuntevat minut jostakin.. :o

Vierailija
15/21 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä

Vierailija
16/21 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joitain jättänyt roikkumaan koska jos olen hylännyt, tyyppi lähettää vain uuden pyynnön. Enkä kyllä ole profiilejaan nähnyt roikkumisaikana?

Ja kyllä sen lähetetyn pyynnön voi perua! En sitten tiedä saako pyydetty siitä silti ilmoituksen, kaippa silloin saa jos on sähköposti-ilmoitukset päällä. Monesti siis olen puhelimella räplätessä vahingossa pyytänyt vääriä ihmisiä kavereiksi :)

Vierailija
17/21 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyy perumaan kaveripyynnön. muistaakseni jotenkin 2 mahdollisuutta siihen, yksi helppo että menet sen kenelle lähetit profiilille, siinä näkyy kohdasta missä näkyisi ``lähetä kaveripyyntö`` niin näkyy ``kaveripyyntö lähetetty`` klikkaamalla sitä voit painaa ``peruuta kaveripyyntö``.

[quote author="Vierailija" time="03.09.2011 klo 08:15"]

Ei pysty kaveripyyntöä enää perumaan kun sen on lähertänyt se o vaema. Ite roikutan joskus pariki kuukautta ku niitä tulee niin paljon ja aika monilta joudun rajaamaan jakamaan sisältöä ja siks teen pikkuhiljaa sen. Olen monelta piilottanut esim. Kansion jossa on lapseni kuvia jne. Mielelläni myös hyväksyn niitä niin et olis pieni mahd. Siihen et se käyttäjä koneella esim yöllä tai aikasi aamulla jotta ehdin asetuksia muuttamaan istä ku ei jostain syystä voi tehdä ennen pyynnön hyväksymistä! Ite en oo koskaan pyytäny ketää kaveriks,mun perjaate

[/quote]

Vierailija
18/21 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siellä uutissyötteessä voi näkyä, että se kaveriksi pyytämäsi ihminen on taas jonkun kaveri, koska joku muu ihminen on hyväksynyt tämän kaveriksi pytämäsi ihmisen kaveripyynnön. Eli kaveriksi pyytämäsi ihmisen ei ole täytynyt tällä välin edes käydä koko facessa kun tämä on tapahtunut.

Vierailija
19/21 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2011 klo 08:15"]

[/quote]

Vau, perjaatteen ihminen! Miten voi kirjoittaa sanan noin väärin?!?

Vierailija
20/21 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommatkaa elämä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän