voi apua tuota Bb-Sebastiania
Jos alkoholin juominen on niin kamalan typerää niin onko tuo talo ihan oikea paikka. Eiköhän menneiden kausien aikana ole tullut selväksi ettei talossa olla kauhean selvinpäin.
Kommentit (18)
niistä järkevistä ja tavallisista ihmisistä tuolla! Minna ja se Stefan toiset suosikkini!
viime vai edelliskaudella se esa(?) joka ei alkoholia juonut. Minusta ihan ok, ja jos suoraan sanon, niin ODOTAN BB kautta jolloin ei koko 3kk aikana anneta pisaraakaan alkoholia koko taloon! Ihan totta, moni on "mä biletän 3kertaa viikossa" tyyppisiä ihmisiä, tekisi hyvää olla juomatta, ja varmasti äksöniä saataisiin muullakin tavoin kun juottamalla porukka ihan perseet olalle!
Ja jos ajatellaan vaikka tiaa joka talosta karkasi: ensin valittaa kamalista sähköiskuista, ja kuitenkin viinanhimo ajaa ottaamaan sellaisen, aivan sairasta. Jos itse olisin talossa ja tekemällä asia X mikä minusta inhottava, niin en tod. tekisi sitä saadakseni viinaa...
moraalittomien ja pakanoiden seassa huseeraa oikea kristitty. Tästä muodostuu näkymättömässä maailmassa sellainen komplikaatio että kohta ei ole bb:tä enää olemassakaan.
jossa juodaan ja naidaan koko Suomen kansan edessä. Mutta Sebastiankin on vielä kokematon ja tuntuu näin itse uskovaisena, että miten joku on valmis olemaan erossa seurakunnastaan eikä hänellä ole tuolla edes mahdollisuutta lukea Raamattua. Mikä uskovainen hän on?
Nyt siellä on naisia joilla on pieniä lapsia kotona, mutta jotka ovat valmiita uhraamaan mitä vaan että pääsevät telkkariin, vaikka omien lastensa hyvinvoinnin. Sairasta!
Minusta oikeanlainen kristitty ei mene tuollaisiin ohjelmiin jossa juodaan ja naidaan koko Suomen kansan edessä. Mutta Sebastiankin on vielä kokematon ja tuntuu näin itse uskovaisena, että miten joku on valmis olemaan erossa seurakunnastaan eikä hänellä ole tuolla edes mahdollisuutta lukea Raamattua. Mikä uskovainen hän on? Nyt siellä on naisia joilla on pieniä lapsia kotona, mutta jotka ovat valmiita uhraamaan mitä vaan että pääsevät telkkariin, vaikka omien lastensa hyvinvoinnin. Sairasta!
niitä jotka ovat syntisiä ja tarvitsevat Jeesuksen armoa. Eiköhän Sebastiankin siihen joukkoon kuulu.
Minusta oikeanlainen kristitty ei mene tuollaisiin ohjelmiin jossa juodaan ja naidaan koko Suomen kansan edessä. Mutta Sebastiankin on vielä kokematon ja tuntuu näin itse uskovaisena, että miten joku on valmis olemaan erossa seurakunnastaan eikä hänellä ole tuolla edes mahdollisuutta lukea Raamattua. Mikä uskovainen hän on? Nyt siellä on naisia joilla on pieniä lapsia kotona, mutta jotka ovat valmiita uhraamaan mitä vaan että pääsevät telkkariin, vaikka omien lastensa hyvinvoinnin. Sairasta!
niitä jotka ovat syntisiä ja tarvitsevat Jeesuksen armoa. Eiköhän Sebastiankin siihen joukkoon kuulu.
enkä pelkkiä sanoja ja vakuutteluja kuinka uskossa tässä ollaan, jos teot puhuvat toista.
Oikea uskovainen ei edes katso BB:tä.
7.
jossa juodaan ja naidaan koko Suomen kansan edessä. Mutta Sebastiankin on vielä kokematon ja tuntuu näin itse uskovaisena, että miten joku on valmis olemaan erossa seurakunnastaan eikä hänellä ole tuolla edes mahdollisuutta lukea Raamattua. Mikä uskovainen hän on?
Nyt siellä on naisia joilla on pieniä lapsia kotona, mutta jotka ovat valmiita uhraamaan mitä vaan että pääsevät telkkariin, vaikka omien lastensa hyvinvoinnin. Sairasta!
Jos niin mikä sinä olet tuomitsemaan kuka on oikea uskovainen ja kuka ei? Jumala vai?
enkä pelkkiä sanoja ja vakuutteluja kuinka uskossa tässä ollaan, jos teot puhuvat toista. Oikea uskovainen ei edes katso BB:tä. 7.
8. Noh minä vaadin itseltäni myös vastuuntuntoa enkä pelkkiä sanoja ja vakuutteluja kuinka uskossa tässä ollaan, jos teot puhuvat toista. Oikea uskovainen ei edes katso BB:tä. 7.
ääretön armo ja ääretön rakkaus. Vapauteen Kristus vapautti meidät.
ja kukahan sen määrää? huvittavaa, onko myöhään valvominen syntiä? :D))
Kyllähän moni voi omasta mielestään olla uskovainen ja jollakin tavalla varmasti onkin, mutta en ottaisi vakavasti uskovasita joka menee Bb:hen, en todellakaan.
7.
8. Noh minä vaadin itseltäni myös vastuuntuntoa enkä pelkkiä sanoja ja vakuutteluja kuinka uskossa tässä ollaan, jos teot puhuvat toista. Oikea uskovainen ei edes katso BB:tä. 7.
ääretön armo ja ääretön rakkaus. Vapauteen Kristus vapautti meidät.
Raamattu taas sanoo että "näytä minulle uskosi ilman tekoja niin minä näytän sinulle uskoni teoillani".
Telkkarissa rukoilemista en laske uskon teoksi.
7.
nuoret löytäisivät uskon ja tekisivät hänestä roolimallin, terveen sellaisen.
Ei kai kukaan oikeasti kuvittele, että Sebu olis mennyt sinne siinä uskossa, että siellä ei juoda ollenkaan?
Sebastian on mun suosikki! Ainut tervehenkinen ihminen!
nuoret löytäisivät uskon ja tekisivät hänestä roolimallin, terveen sellaisen. Ei kai kukaan oikeasti kuvittele, että Sebu olis mennyt sinne siinä uskossa, että siellä ei juoda ollenkaan? Sebastian on mun suosikki! Ainut tervehenkinen ihminen!
Jos Sebastian siitä yrittää sellaista tehdä, niin tulee kyllä pettymään.
Siellä huijataan ja petkutetaan,se formaattihan ihan vaatii juopottelua ja irtosuhteiden harrastamista.
Jos joku haluaa ihmisille saaarnata uskoaan, on olemassa varmasti huomttavasti fiksumpia ja uskottavampia tapoja.
7.
ja liikkui hyljeksittyjen ihmisten joukossa.....
,se formaattihan ihan vaatii juopottelua ja irtosuhteiden harrastamista. .
Eikös yleisö sen äänestä?
menneen taloon siksi, että nämä uskovaisethan ovat ahkeraan äänestäneet omiaan, esim. Idolsin voittoon Jääskeläisen.
Ja varmaan esittää siellä niin harrasta ja niin uskovaa, ja kappas vaan tulee tunnetuksi ja pääsee saarnaamaan kunnolla esim. nuorille uskovaisten kokouksissa. Samaan tapaan kun jenkeissä on niitä saaranamiehiä heitä on Suomessakin, ja hölmöt kuuntelevat ja helppohan se on paasauksella itsensä elättää, vert. tavallisia päivätöitä tekisi.
Muutenkin olen huomannut, että järkevimmät uskovaiset eivät korosta sitä uskoaan. Eli se uskon on niin oleellinen osa itseä ja omaa elämää ettei sitä edes "mieti". Sitten on niitä joiden pitää "elää sen uskon kautta". Eli kärjistäen esitellään itsensä mä Liisa ja uskovainen, siunausta sulle. Sen sijaan että oltaisiin ihan vaan Liisa ja sitten jossain vaiheessa se uskovaisuus ehkä "paljastusi".
Siellähän se Jeesuskin oli, tavallisen kansan keskellä, syntisten joukossa. Pitääkö kristityn eristää itsensä muusta maailmasta? Jos usko on vahva, niin ei hänelle mitään tapahdu.
ja sen kemiallinen koe oli hauska:D