Mitä mieltä tästä kannustalosta?
mitä mieltä tästä kannustalosta olette?Minusta tämä on ihana.Onko hinta kohdallaan?
Kommentit (19)
Ruma tusinatalo eikä edes kätevä pohja.
Hintaan en ota kantaa kun en aluetta tunne. Pääkaupungista katsoen tosin halpa, ei täältä omakotitaloa tuohon hintaan irtoa.
Jos tämä on ap:n unelma, niin ei muuta kuin kaupantekoon!
ruma, joka kuvasta negafiilis, lukuunottamatta maakellarikuvaa
saa tuohon hintaan pienen kerrostalolukun huonomaineiselta alueelta :(
talo itsessään ihan kiva perustalo
en pidä vihreästä väristä
ja en myöskään harmaasta takasta
muttta tohon hintaan ostaisin jos kunto hyvä ja olis talo täällä pääkaupunkiseudulla :)
mutta ilmeisesti ap tykkää?
kovin on kirkon näköinen ulkoa, miksi ihmeessä alakerrassa lattialaatan väri ja jako muuttuu rumasti.
Eniten häiritsee tuo kaksi värinen laatta ja varmasti ihan hyvä kuntoiset keittiön kaapit joissa kamala väri ja liesi joka on "saarekkeessa", aika vaikea kokata noin pienessä. Rumat tapetit saa vaihdettua ja katon melko helposti maalattua.
minun mielestä. Tosin en tiedä Kotkan hintatasoa.
Tosin itse asunkin vanhassa talossa, josta maksoimme 15 000 euroa....
Kannustalot on muuten tosi kivan näköisiä, kodikkaita.
ei ollenkaan tyyliäni. Piha pieni, muuten ihan ok. JOS sijainti molisi hyvä vpoisin harkita, muuten en ikinä.
Kylmän oloinen sisältä (keittiö ja muu sysyteemi) ja ahdistava yläkerrasta. Muka romanttinen kopio.
peruskamaa.
Pihan aidattu terassi aivan liian ahdas.
Piha oli ihan jees.
nuo kaarevat muodot ulkona - aika kamalat. En pitänyt sisustuksestakaan, mm. keittiöstä. Mut makuja on erilaisia.
Sisustuksen värit ym.ei o munkaan mieleen,mutta nehän voi muuttaa.Pääasia että itse talo on hyvä ja kiva pohja ja tosiaan hinta kai matalahko kannustaloksi?
Myös ulkolaudotuksen väri ja harhakoristeet tökki. Terde tosi ahdas. Maakellari plussaa.
Ihan peruskoti.
Ei ole mun tyylinen ulkoa eikä sisältä. Tuollainen krumeluuri yhdistettynä valmistaloon ei oikein iske. Ja värimaailma mm. keittiössä ei ole mun makuun. Takkakin jotenkin kökösti sijoitettu. Ja en tykkää 1 1/2-kerroksisista taloista ylipäätään.
Mutta siis jos ei makukysymyksiä oteta huomioon, ihan ok talo ja ymmärrän, että se voi olla jollekin muulle sopiva.
Terdehän jatkuu talon etupuolelle joten on osin ympäröi taloa.
Terdehän jatkuu talon etupuolelle joten on osin ympäröi taloa.
miten minimaalinen tontti!