Lue keskustelun säännöt.
Muistaako joku RisaMayaa, joka palstaili ahkerasti
02.09.2011 |
joskus 5 vuotta sitten?
Vai onko näkynyt viime aikoina? Itsekin täällä käyn enää harvakseltaan, mutta joskus 2004-2005 kun olin ahkerasti täällä RisaMaya oli aina.
Oli todella kärkevä ihminen, mutta jotenkin mielenkiintoinen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla